1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti Taistelua, vastassa SL

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja NokiaUser, 15/4/14.

1. NokiaUser

Tykkäykset:
    1
    Ompa aikamoinen savotta päällä! Torstaina 10.4. sain palautetta tutuilta että mun puheli ei toimi. Mulla vanha OTSO liittymä Saunalahdelta ja siinä täydet 4 multiSim:iä. Olen -90 luvulta saakka vanha SL asiakas, mitään muutoksia ei ole tehty numeroihin/kortteihin/palveluihin pitkään aikaan. Tuolloin viime viikolla tuttu naisääni kertoi soittajille, jotka tavoittelivat minua: Valitsemannenumero ei ole käytössä-olkaa hyvä ja tarkistakaa numero....

Aloitin pommittamaan SL asiakaspalveluun ja siitä yhdistettiin vikapalveluun. Torstaina kirjattiin ongelmani ja luvattiin alkaa selvittämään asiaa. Perjantaina soitin heti aamulla seuraavan kerran. Silloin selitettiin että viikolla on ollut ongelmia multiSim tekniikan kanssa. Kaveri lupasi että tekee kaiken tehtävän. Perjantai illalla soitin ja kaveri siellä ihmetteli asiaa aikalailla, kertoi että asia on työn alla. Lauantaina soitin vasta päivällä. Vikapalvelun kaveri kyseli ja tutki asiaa, sanoi että jos hän ei saa asiaa kuntoon menee maanantaille. Eilen maanantaina löytyi pätevä kaveri vikapalvelusta. Hän aavisteli heti että jotkut sim korteista voisi olla kotiverkossa ja osa roaming tilassa. Näin olikin ja hän kertoi kaikista nopeimman korjaus tavan olevan että kipaisen paikalliseen ElisaShop:iin hakemaan uudet sim kortit. Klo 11 maanantaina hain ne ja heti kaikki paikalleen. Odottelua 30 minuuttia eikä toimi. Zekkasin jo OMA.SAUNALAHTI sivuilta että kaikki tekniset numerot vaikuttaa olevan kunnossa ja ajantasalla. Soittelin sitten maanantai iltapäivällä asiakaspalveluun ja siellä on kuulemma ongelma että uusia SIM kortteja kun otetaan käyttöön niiden rekisteröityminen verkkoon on viivästynyt. REALLY!?! Nyt tiistai aamulla olen sammutellut+käynnistellyt puhelimia ja ei verkkoa, N8 sanoo että sim kortin rekisteröinti epäonnistui.

Eiliseen saakka pystyin puhumaan ulospäin, vastaanottajalle näkyi mun tekninen numero, kun vaihdoin nuo sim kortit niin ei voi enää soittaakkaan :)

Kuinkahan kauan operaattori saa pitää liittymääni mykkänä/pois pelistä? Millaisia puheaika yms hyvityksiä pitäisi vaatia? Onko kukaan törmännyt mihinkään vastaavaan?

RAIVOSTUTTAVAA!!!

Xenonit tykkää tästä.
  2. Sepex

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Pillux
    Takasin Shoppiin kertomaan ongelmasta.

3. NokiaUser

Tykkäykset:
    1
    Joo, ja 14 minuutin kuluttua asiakaspalveluun puhelimella!

4. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    ^halpaa vaikka vika ei ole kuluttajassa.

5. irritus

irritus Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    202
    Puhelinmalli:
    Nokia 6630, 700, N-Gage, Siemens M35
    Mahdollisimman vähän haittaa aiheuttavasti. 48 tunnin jälkeen operaattorille syntyy korvausvelvollisuus.

Kuukausimaksun palautus + asian selvittelyn kustannukset (puhelut vikailmoitusnumeroon) tai vakiohyvitys 20 € alkavalta viikolta, kumpi vain mielestäsi sopii paremmin tilanteeseen. Jos jouduit hankkkimaan tilalle varayhteydet, voit hakea edellisten sijaan hyvityksen asian selvittelyn kustannuksista ja varayhteyksien käytöstä.

Puheaikahyvitykseen ei tarvitse tyytyä, voit vaatia alennuksen laskuun suoraan euroina.

Viimeksi muokattu: 15/4/14
    Xenonit tykkää tästä.
  6. Sepex

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Pillux
    Hiljakseen tappavat multisimin pois.

Taker, Xenonit and (deleted user) like this.

Jaa tämä viestiketju