1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tabletin varmuuskopiot

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja mika83, 24/9/12.

1. mika83 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    69
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note2
    Terve

Mikä ois paras, luotettavin varmuuskopio ohjelma tabletille. Laite Samsung Galaxy Note 10.1. Ja tää on mulla työ käytössä. Eli erinlaisia asiakirjoja, pdf tiedostoja ja Exeleitä rupeec oleen kiitettävästi. Ja nää nyt ei saa missään nimessä kadota. Ja tietokoneella ei edes ole mitään Officea ei ole kunnollista tietokonettakaan, vaan tabletti hoitaa kauken. Niin kyseisiä asiakirjoja ei ole muualla kuin tässä.

Ja kun tadletti voi hajota tuhoutua hukkua tulla pöllityks ym ym

Niin pitäs olla joku kätevä softa joka ajais tietyn ajan välein varmuuskopiot. Ja niistä just tärkeimmät on noi asiakirjat Exelit ym. Puhelimests oon ottanu varmuuskopiot My backup sovelluksella. Mut toi ei muistaakseni varmuuskopioi noita tiedostoja. Tai ainaki mulla on puhelimesta just pdf tiedostoja kadonnu kun on resetoinu puhelinta.

Sit ois kiva jos softa ajais automaattisesti kopioita. Esim vaik vuorokauden välein. Oisko kellään ehdotuksia.

2. InsOmnia Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    30
    Kaiken edellämainitun tekee vaikkapa Dropbox. Tai oikeastaan mikä pilvipalvelu tahansa.

3. mika83 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    69
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note2
    Niin no juu. Drobox vois tietysti olla yks. Mikähän mahtaa olla Dropboxin tietoturvan taso. Aattelin vaan et jotkut asiakirjat sisältää asiakastietoja, ja joissakin on liikesalaisuuksia joissakin voi olla tarkkojakin tietoja asiakkaista. Eli sais myös pysyä salaisina. Rakas ystävä Google ainakin osas kertoo et Dropboxissa ois ollu tietoturva vuotoja.

Ja mites toi Dropbox nyt oli. Oliko se nyt 2v ilmainen paljokohan sen jälkeen.

4. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1865
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Mulla on boxissa tilaa 55 gigaa ja ei maksa mitään.

5. InsOmnia Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    30
    Ilmainen 5:n gigan tallennustila ja pystyy tienaamaan lisää tallennustilaa suosituksilla. Tuo siis pysyvästi maksuton ja lisätilaa saa sitten maksullisena.

Tietoturvariskit ovat aina olemassa, mutta jos niitä pelkää, niin on pakko printata dokumentit ja säilöä ne kassakaappiin ja tuhota kaikki bittimuodossa oleva aineisto kaikilta koneilta. Kanna siinä sitten kassakaappia mukana, niin kohta kassakaappikake murtautuu siihenkin. Pelko on loputon suo ja jos ei ne dokumentit sisällä mitään maanpuolustuksen kannalta tuikitärkeää ja salattua aineistoa, niin riski on aika marginaalinen. Suurempi riski on tabletissa olevat tiedostot, kuin niitten säilöminen pilveen.

6. mika83 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    69
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note2
    Joo ei mitään ydin aseitten laukaisu koodeja tai mitään muutakaan maanpuolustukseen liittyvää salaista tietoa. Kait sitä pitää koittaa tota Dropboxia. Ja voipa olla et sen tasoiset hakkerit jotka noita murtaa niin ei välttis mun asiakirjat ole sitä kiinnostavinta matskua. Mut onks noita vastaavia pilvijuttuja Suomen kielisinä. Ois jotenki luontevampi.

7. CogNaC

Tykkäykset:
    8
  8. mika83 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    69
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note2
  9. CogNaC

Tykkäykset:
    8
  10. Kolzig

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3 Compact / DNA
    Google Drive, Dropbox tai Box.

Sittenhän Microsoftilla on Skydrive, mutta ei lähdetä sinne.

11. mika83 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    69
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note2
    Joo itelläki kävi mielessä testata Google Drivea. Ite oon aina tykänny Googlen palveluista ja toi ois Suomenkielinenkin.

12. mika83 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    69
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note2
    Per**le Google Drive ei hyväksy jostain syystä kaikkia Exeleitä ja asiakirjoja. Ja just tärkein Exeliä ei Drive ota vastaan. No ei väkisin. Toi Drive ois vaan muuten ollu paljo mieluusampi kuin Dropbox. No kattoo nyt sit ottaako tuo Dropbox kaikki vastaan.

Jaa tämä viestiketju