1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

t720i vai S55

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Kuikkeli, 25/4/03.

1. Kuikkeli

Tykkäykset:
    0
    Täällä on näköjään aikaisemminkin tollut tämän tyyppisiä topickeja joten pistimpä omanikin.

Onko toi Siemenssin näyttö minkä tasoinen? Kolmitaajuus, gprs, wap, pop3 ominaisuuksilla ei juurikaan ole väliä sen sijaan kameroiden laatu kiinnostas.

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    itse ottaisin S55:Den koska en halua koskea tikullakaan Motoihin.

3. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Etkä oikeestaan mihinkään muuhunkaan:)Ku et kerran ole omistanut Motorolan luureja ja olet vain pikaisesti testannut, niin on kyllä aika jyrkkä mielipide!No, jokaisella on oma mielipide.
    Itse kysymykseen....Jossain topiikissa oli kuvia ainakin Moton kameralla otettuja.En muista mikä oli topiikin nimi.Haulla löytyy.Kameroista en voi sanoa mitään, kun en ole nähnyt S55:n kuvia.
    Moto on ainakin halvempi, siinä on parempi näyttö, eli ottaisin Moton.Ei, en ole fanaatikko;) (Joku muistaakseni kutsui mua semmoiseksi!!!)
    Mutta vertaile niitä ominaisuuksia joita tarvitset ja tee päätös!

4. Kuikkeli

Tykkäykset:
    0
    Mistäköhän johtunee tuo Motorolan huono suosio. Oulussa oikein missään kaupassa ei ole Motorolan puhelimia, mutta onneksi joihinkin voi tilata, myyjät sanovat että ei mene kaupaksi. Tosiaan tuo Moto kiinnostas enemmän S55:Den huonon näytön takia. Pitänee tilata Esalta...

5. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Ihmiset varmaan vieläkin ajattelee/luulee, että käyttömukavuus on samanlainen, kuin 5200:sen aikoihin ja että akku kestää puoli päivää!

Kyllä Telepalvelu myy motoja.Ja menee kuulemma hyvin kaupaksi.
    Tilaa hyvä mies ennemmin Lohenetesta!

LOHENETTE:
    T720i+kamera 325 euroa sisältää pk:t
    T720i 279 euroa sisältää pk:t

PUHELINKIOSKI:
    T720i+kamera 333 euroa + pk:t
    T720i 289 euroa + pk:t

6. Kuikkeli

Tykkäykset:
    0
    Voisko makel90 perustella tuota kommenttia?

7. FCB

Tykkäykset:
    0
    toi kaksikko on aika tasavertanen, onn itsekin miettinyt¨, kumpi pitäis valita. Tosiasiahan on, että noi kummatkin on tosi hyviä puhelimia!

8. desentera

Tykkäykset:
    0
    Jos noitten kahden väliltä pitäis valita, niin taitaisin sortua MOTOROLAn puoleen!

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Samalla linjalla ja motoja ei liikkeet ota edes mielellään vaihdossa.Ja jos ottavat,niin ei hyvitetä juuri mitää.S55 on kyllä loisto peli mun mielestä

10. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Saahan Motoa ainakin Teleringistä ja Telepalvelusta kanssa. S55 olisi kyllä valintani, sillä vaikka Motossa on värejä enemmän näytössä niin silti S55:n kameralla otetetut kuvat on paremman näköisiä. Toiseksi hintaeroa ei ole niin hälyttävän paljon jos ostaa netistä. S55 on myös hienomman näköinen ja siinä on myös BT joten selvä valinta S55 olisi.

11. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ottaisin Motorolan. Hyvä näyttö, valikkorakenne hyvä, hyvä muotoilu, hyvä pikkunäyttö (selkeä).

12. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Samaa kysymystä itsekkin mietin. Pitkän aikaa olin jo harkinnut T720i:tä, mutta kun tilanne muuttui enkä joudu itse maksamaan puhelinta, päädyin etsimään puhelinta kameralla (ulkoinen tai sisäinen).

S55 on pienempi, kevyempi mutta mielestäni T720i tyylikkäämpi. Kokemusta näistä aukeavista puhelimista ei ole, mutta huomattavasti paremmin niihin saa näytön ja näppäimistön sijoitettua kun puhelin pitenee kaksinkertaiseksi. Siemens M35i oli käytössäni pari kuukautta, ja olin erittäin tyytyväinen. Motorolan Ringonkin omistin mutta sitä ei varmaankaan verrata GSM-aikakauteen ja kuten joku jo sanoi, oli Motorolat (kuten varmaan muutkin mallit) isoja, vaikeakäyttöisiä ja akut huonotehoisia.

Molemmissa malleissa minua viehättää se, etteivät ne ole turhan lapsellisia. Nokian malleihin alkaa kyllästä jo ulkonäön ja valikoiden helppouden takia.

Muutamat kuvat olen kameroilla otetuista kuvista nähnyt, ja Siemens mielestäni vie voiton saman tien. Motorolan kameralla otettuja kuvia kelpaa kyllä multimediaviesteinä lähetellä, mutta itse suosin sähköpostia, ja Siemensin kuvat näyttävät hyviltä vielä tietokoneenkin näytöllä.

Bluetoothia en tarvitse, joten Motorolaa en moiti tästä.

Näyttö on Motorolassa hieman suurempi ja tästä varmaankin olisi iloa WAP käytössä ja tekstiviesteissä. Värejä en näytössä laske sillä uskon sen ylittävän mustavalkoisen LCD näytön määrän (onhan niillä tähänkin asti pärjätty).

Yksi asia mitä Siemensiltä vielä toivoisin on ääninauhuri. Tämä olisi minulla käytössä varmaankin joka päivä. Motorolastahan tuo löytyy mutta... kyllä minä silti kumarrun Siemensiin kameran puolesta.

Jaa tämä viestiketju