1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T68'ssa nyt 4+1 gprs!!!!!

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja X-ray, 15/10/02.

1. X-ray

Tykkäykset:
    0
    auauauauauauuuu!

Kävin päivittämässä t68'iin R5D007 softan ja nyt on 4+1 gprs!

muusta en osaa vielä sanoa mutta ainakin sähköposteja luettaessa lähettäjän osoite on sinisellä :)

mä hajoon jos huomen aamulla lukee vielä se poista herätsy :)

2. Kramer

Tykkäykset:
    2
    Täytyypi käydä päivittääs ensitilassa!

3. Kramer

Tykkäykset:
    2
    Onko joku muuki jo saanu ittelle 4+1 gprs:n T68:n? Itte vien ens viikolla päivitettäväks mutta ku asuu täällä periferiassa niin kestää ihan VI*?N kauan et saa kapistuksen takas.

4. clogz

Tykkäykset:
    0
    Millä todensit että GPRS on 4+1 eikä sama vanha?

5. Doctor

Tykkäykset:
    0
    Ei lue enää herästy. Saanu tällä kertaa kirjoitettua senkin oikein.

6. X-ray

Tykkäykset:
    0
    Juu kyllä se ero on ihan selvä, yli puolenvuoden perstuntumalla ja du meterillä, ennen päivitystä näytti muistaakseni noin 4.4kt/s ja nyt pukkaa n.5.9kt/s (siis dumeter maksimi) kun latailee jotain paketteja... saan lähes aina tavaraa täysillä, täällä ei ole ruuhka ongelmia.

Du meterissä on jännä ilmiö kun aloittaa lataamisen (siis jotain tiedostoa) se nopeus nousee on n. 10kbps portaissa alussa, nyt se tekee neljä loikkaa kun ennen päivitystä loikkia oli kolme, varmaan liittyy jollain tavalla siihen miten niitä aikavälejä otetaan käyttöön, tai näin vois ainakin kuvitella...

Tähän minä tuon mainostukseni perustin, uskokaa mitä uskotte mutta oma kapulani nopeutui kyllä selvästi.

7. Ganstar

Tykkäykset:
    0
    Ottaako softaaja puhelimen kaikki asetukset talteen ettei tarvitse taas hakata kaikkia uudelleen softauksen jälkeen?

8. mpkk2

Tykkäykset:
    0
    Pikkasenko oon repeillyt tuolle tekstille joka aamu... tarviikohan tuo nyt käydä päivittämässä tuohon uuteen. Jos siis tuo sama softa toimii T68iiivari versiossa.

9. X-ray

Tykkäykset:
    0
    Ei ainakaan multa hävinny mitään... oli käyttö kunnossa heti kun pääsin sitä autoon räpläämään...

10. Jouni.76

Tykkäykset:
    0
    Vaikka SonyEricssonin luurit eivät hukkaakaan asetuksia ohjelmistopäivityksessä, saattaa vanhojen asetuksien käyttö uuden ohjelmistoversion kanssa joissain tapauksissa aiheuttaa kaatuilua. Eli päivityksen jälkeen kannattanee perusnollaus tehdä. Näin olen voorumeista (Esato) lueskellut, ja itse olen T65:n resetoinut päivitysten jälkeen.

11. oah79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    27
    Puhelinmalli:
    L1020
    Onko tuo resetetointi poistanut sinulla _täysin_ T65:n kaatuilemisen (jota minulla tapahtuu turhan usein!)?

EDIT 8.11: Ei kaatuile enää. Uusin softa, uusin akkumalli. Pelittää!

Jaa tämä viestiketju