1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T68i:n käyytökokemuksia

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja •kÒóma•, 12/3/03.

1. •kÒóma•

Tykkäykset:
    0
    Halipatsuippa!

Mua on kovasti ruvennut kiihottamaan toi SE T68i, vaikka se hieman vanha jo onkin ja kun hintakin on tällä hetkellä palkkapussilleni sovelias, olen ajatellut sellaisen hankkia. Mulla olis kuitenkin pari kysymystä kyseisestä foonista, toivottavasti vastaatte! Kiitos!

1. Onko puhelin todellakin niin hyvä, kun siitä sanotaan? Vai petyitkö pahasti ostaessasi sen? Suosittelisitko sitä juuri minulle?
    2. Onko yes-napukan alla oleva nappi joku pikavalikko vai mikä?
    3. Ja viimeisenä: Saako esim. digikameralla ottettuja kuvia puhelimeen ihan vaan datakaapelin kautta, vai?

2. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Kannattaisi kokeilla hakua, sillä löytyisi varmaan aika paljon kokemuksia tuosta luurista..
    En tiedä voinko suositella luuria sinulle kun en tiedä sinusta mitään muuta kuin tuo Nickisi(Sen perusteella en luuria sinulle suosittele=). Kerropas vähän mihin aiot puhelintasi käyttää? Mitä ominaisuuksia arvostat puhelimessa?
    Yes-nappulasta menee tuonne puhelulistaan, mistä näkee kaikki soitetut, vastatut ja vastaamatta jääneet puhelut
    Eipä taida saada siirrettyä. Tosin jos otat kuvia sillä SE:n kameralla(siis sillä mikä liitetään siihen luurin pohjaan) niin ne voi siirtää puhelimen muistiin suoraan..
    Kannattaa myös kokeilla tätä T68i-simulaattoria:
    http://www.sonyericsson.com/trythephone/t68i/t68i.html

3. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    1: Nyt ollut itsellä noin kuukauden, jumiin olen saanut kerran, boottaamaan en kertaakaan. Tyytyväinen olen. Modeemina en ole käyttänyt, GPRS-wappia kyllä, kuulokeääni hyvä, hyvin toimivat äänivalinnat, 900-verkoissa tuntuis kuuluvan hyvin.

2: Asetukset-valikko, kun painaa pari sekuntia, niin siirtyy wap-kotisivulle. Kun painaa kerran, niin valikossa on mm. näppäinlukko, äänettömäksi/äänet käyttöön ja muistilaput.

3: Ei tietoa.

4. tanheis

Tykkäykset:
    0
    Digikameralla otettuja kuvia voi siirtää luuriin ainakin IR portin kautta.. Datakaapelillakin ehkä sopivalla softalla... Ja tietty myös Bluetoothilla onnistuu mainiosti!
    Pienentää vaan ne kuvat niin se on bueno!
    Tulee ainakin hienommat MMS:t ja Email liitteet siis jos se joku joka sen vastaa käyttää laitteita, jotka kykenee näyttämään ne hyvin ;)

5. FroPappa

Tykkäykset:
    0
    Itsellä oli päivän verran ja siirryin takasin 6310i:hin

6. hifi

Tykkäykset:
    0
    Onko T68i:ssä ja m:ssä ihan laitteistopohjallakin eroa, vai ovatko nuo erilaisia vain softaltaan ja kuoriltaan?

7. qwerty987

Tykkäykset:
    0

eiköhän niissä ollut vain softat ja kuoret erona,ei pahempia rautamuutoksia ainakaan pitäis olla,ehkä jotain pikkupikku parannuksia saattaa olla..

8. hifi

Tykkäykset:
    0
    Suomeksi sanottuna on vain ihan omasta itsestä kiinni, kumman väritystä pitää parempana, ja ostaa sen, kun softat saa päivitettyä?

Miten jotenkin olisi kuva että jossain puhuttiin jotain joystickin erosta...

Jaa tämä viestiketju