1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T68i:n arvo

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Guest, 30/9/03.

1. Guest Vieras

Mulla on tällänen t68i ja oon ajatellu myydä sen, eli mitä nykyään maksetaan käytetystä t68:sta... Tai mitä itse maksaisit? (takuuta on 5kk jäljellä)

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    100-150e, kunnosta riippuen.

3. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Aika hyvän käsityksen arvosta saat seuraamalla www.huuto.net kautta, mitä siellä puhelimista maksetaan toi 100 -150 arvio on kyllä aika hyvä.

4. Guest Vieras

okei, tommosii hintoi mäki ajattelin... Ajattelin tohon samsunggin SGH-C100 malliin vaihtaa... näyttää ihan mukavalta.... Vai onko teillä jotain ehdotuksii et mil valmistajal ois hyvii n.200e puhelimii... miellellään pieni kokonen ja värinäyttö

5. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Oletkos ajatellut odottaa marraskuuhun jollet merkkiä aio vaihtaa, silloin olis saatavilla myös SonyEriccson T230. Hintaluokka juuri tuo mitä kerrot.

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Ja jos et ajatellut odotella mitään, niin ehkä Siemens M55 saattaisi olla hinta/laatu suhteeltaan sopiva. Omana mielipiteenä sanoisin, että itse en sinuna vaihtaisi saman hintaluokan luuriin, sillä tuo T68i on aikas hyvä peli. Mutta kyllästymisenkin pitkän käytön jälkeen ymmärrän täysin.
    Eikös se maaginen vaihtoväli ollut jotain 8kk:tta. :)

7. Guest Vieras

Hmm, kunhan jotain tietoa löytyis tuosta... Saksaks kyl löytys mut mun saksan taito ei riitä tommoseen :D Eli jos jollain ois jotain infoa tosta mallista? tai linkkejä...

8. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
  9. Guest Vieras

kiitän, ite en löytäny tota SE sivuilta, sokee ku oon :D...
    Mut tossa taitaa olla semmonen 256 värin näyttö, semmoseen oon kyllästyny, ja muutenki ominaisuudet on aika samanlaiset ku täsä t68:ssa... Taidan koittaa samsungii tai siemens s55...

10. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    T230:ssa on 4096 värin näyttö.

11. Guest Vieras

ai hienoa, edistystä... :D

Jaa tämä viestiketju