1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T68i kuvat tietokoneelle datakaapelin avulla?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja aropupu, 17/2/03.

1. aropupu

Tykkäykset:
    0
    Eli onnistuuko kuvien siirtäminen tietokoneelle datakaapelilla vai pitääkö olla IRda tai BT? SE T300:lla ei kuulemma onnistu tuo siirtäminen, mutta puhelinliikkeessä sanoivat tänään, että T68:lla pystyy siirtämään kuvia koneelle ja koneelta puhelimeen kun hakee SonyEricssonin kotisivuilta jonkun photomanager softan. Eli pitääkö tuo paikkansa? Tilaanko kaapelin, IRdan vai BTn?

2. pahkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Ja jatkoa tähän, suora linkki tuohon softaan olisi poikaa, SE:n sivut eivät kyllä selkeydellä ole pilattu. Tämmöisen softan olen löytänyt: MyPictures, onkos tämä tuo em. tarpeeseen suunnattu softa? Ohjeissa ei mainittu mitään kuvan lähettämisestä puhelimesta tietokoneeseen, ainoastaan toisin päin :(

3. aropupu

Tykkäykset:
    0
    Kai se kaupan myyjä tarkoitti tuota Mypictures softaa, mut en kyl usko et sillä pystyy siirtämään niit kuvia puhelimelta koneelle. Vaikka pystyiskin niin sehän on kaapelilla vissiin aika hidasta, että kyllä se tuollainen BT tai IRda kannattaa hankkia.

4. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2643
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Minulla on infrapunasilmä pöytäkoneessani ja t68i (sekä MCA-20), ja kuvat siirtyvät kyllä aivan nätisti puolin ja toisin. En itse asiassa ole aivan varma tarvitaanko koko MyPictures-ohjelmaa kuvien siirtoon kännykästä koneelle, mutta ainakin minulla homma toimii niin, että kun asetan kännykästä kuvan siirron pöytäkoneelle toimintaan ja asetan kännykän infrapunasilmän eteen, niin kuvan siirto toimii sillä lailla automaattisesti. Koska synkronoin kalenterini myös infrapunan kautta, niin voihan tämä yhteys senkin takia pelata jo ilman kyseistä ohjelmaa.

Jaa tämä viestiketju