1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T68i, kuulokkeen äänenvoimakkuuden säätö

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Soilwork, 8/7/04.

1. Soilwork

Tykkäykset:
    0
    Onko ko. puhelimessa muuta keinoa muuttaa äänenvoimakkuutta, kuin tuota sivunappia käyttämällä?

On nimittäin sellainen tilanne, että tuo näppäin on rikki, ja vastapuhelijan ääni kuuluu aivan liian hiljaa.

EDIT: Otsikko huomattavasti selkeämmäksi.

2. jok74

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    useita
    Ei taida olla, mutta jos siitä on vain se äänensäätönappula kateissa, niin säätäminen onnistuu myös esim. nuppineulalla.

3. Soilwork

Tykkäykset:
    0
    Ei ole nappula kateissa, se ei muuten vain toimi :D

Eli pirun löysä se on, eikä siis toimi. Kerro toki lisää tuosta nuppineula-jutusta.

4. shocked

Tykkäykset:
    0
    Itelläni on muuten sama tilanne mutta äänenvoimakkuss ei toimi kuin yhteen suuntaan ja minun tietääkseni sitä ei saa muualta säädettyä. Taitaa muuten olla Ericssonien yleisvika se että näppäimet alkaa hajoilemaan.

5. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    No sulla on luultavasti sieltä se toinen tappi poikki jonka välissä se varsinainen äänensäätökytkin on. Uuden namikan saa hommattua esim. huollosta ja vaihtotyökin onnistuu myös itse tehtynä. Eikä toi näppäimen hajoaminen mikään yleisvika ole.

6. Soilwork

Tykkäykset:
    0
    Kyselin asiasta Maifon:sta ja sieltä kerrottiin, että tuota ei ole mahdollista muuttaa muualta.

Ja kuulemma korjaus maksaisi 30-40€, prkl.

7. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Mulla saattaa löytyä tollanen äänenvoimakkuuden säätönappi, pistä yv:tä jos kiinnostaa. Eikä maksa tota hintaa.

Jaa tämä viestiketju