1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T68i kalenteri

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja studi, 5/6/03.

1. studi

Tykkäykset:
    0
    Kertokaapas T68i käyttäjät minkä tasoinen puhelimen kalenteri on? Jostain luin, että kalenteri on synkronoitavissa pc:lle... eli Outlookin kanssa pitäisi pelata yhteen vai kuinka?

Yhteensopivuus win xp?

2. Krist

Tykkäykset:
    0
    N. kahden tunnin käyttökokemuksella en taida sanoa paljon mitään.. Paitsi että totesin tuossa, että jos puhelimessa asetan tapahtuman tyypiksi vaikkapa "vacation", tapahtuma ei synkronoidu Outlookiin. Tavallinen "meeting" kyllä toimii.

Tuolta synkronointiohjelmasta voi näemmä mappauksia jotenkin säätää, pitänee leikkiä niitten kanssa kun ehtii. Infrapunalla ainakin synkronointi on tarpeettoman tukkoista, vaiheessa "connecting" menee kauan (10-20s), mutta varsinainen synkronointi tapahtuu hetkessä. Mistähän tuokin nyt sitten johtunee..

EDIT: Ai niin. XP Pro:lla toimii ja asennus sujui nopeasti ja mutkitta.. En vain tiedä onko tuo kauhea connectaus-viive normaalia.

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Vähän sama ongelma vaivasi kalenteria T39m:ssä eli kalenteri on vähän vaatimaton ominaisuuksiltaan siinäkin. En koskaan vaan jaksanut käsi tehdä muutoksia synkkausohjelmaan.

4. Jokke

Tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt toista vuotta Outlookkia (Office XP) ja T68(i):n kalenteria kimpassa. Synkronointiin olen käyttänyt SE:n sivuilta löytyvää ilmaissoftaa. Ohjelma synkkaa sekä kalenterin että yhteystiedot. Oikeastaan ainoa viritys jonka tein oli synkronoimisalue (asetukseni taitavat olla -1kk...+1 vuosi). Synkronoinnin teen joko ir:llä tai kaapelilla; bluetooth ei onnistunut ihan pikku yrittämällä. Synkkaus on kohtuu automaattinen, piuha kiinni tai ir päällä koneen viereen, jolloin synkkaus käynnistyy eikä kysele ylimääräisiä.

Kokonaisuudessaan kalenterien yhteiselo toimii mainiosti (käyttis W2000).

5. Puente

Tykkäykset:
    3
    Kesäajan ongelma

Jokke kirjoitti käyttäneensä jo pitempään Outlook / T68 kalenterin synkkaamista. Itsekin olen käyttänyt jo toista vuotta. Olen kuitenkin törmännyt ongelmaan, joka tulee esille vaihdettaessa kesäaika / normaaliaika. Tällöin puhelimeni siirtää tunnilla toistuvia tapahtumia, merkkipäiviä jne, seuraavan/edellisen vuorokauden puolelle. Maifon ei osannut auttaa. Puhelimessa on viimeisin softaversio. Onko kellään apuja?

6. Jokke

Tykkäykset:
    0
    Re: Kesäajan ongelma

Kuvaamasi ongelma ei ole itselläni tullut esiin, sillä en ole käyttänyt toistuvia tapahtumia T68:ssa tai Outlookissa. Normaalit tapaamismerkinnät pysyvät oikeassa kellonajassa huolimatta kesä/talviaika-asetuksista.

Kerran kyllä tuli ongelmia eteen, kun olin tehnyt ulkomailla ollessani kalenterimerkintöjä. Kun palasin Suomeen ja vaihdoin ajan takaisin Suomen aikavyöhykkeelle, olivat lisätyt tapahtumat siirtyneet aikaeron verran. (Muistelen, että tosiaan siirsin aikavyöhykettä enkä kelloa).

7. studi

Tykkäykset:
    0
    lisää kalenterista

Oletteko yleisesti olleet tyytyväisiä T68i:n kalenteriin? Onko riittävä?

8. Puente

Tykkäykset:
    3
    T68 kalenteri

T68 kalenteri on riittävä työkalu sellaisenaan. Lisäominaisuuksia saa synkkaamalla Outlookin puhelimen kanssa. T68 ei ole 100% yhteensopiva, joten synkronoinnin asetuksissa on yhdistettävä puhelimen kenttiä Outlookin kenttiin manuaalisesti. Esim itselläni puhelimen Yritys-kentän olen linkittänyt Outlookin katuosoitteeseen jne.

9. Jokke

Tykkäykset:
    0
    Re: lisää kalenterista

Olen ollut tyytyväinen.

Jaa tämä viestiketju