1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

t68i+ hbh-30 + vastausnappi?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja paerikss, 21/5/03.

1. paerikss

paerikss Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 3 + & Gear
    tuossa olen vanhoja topikkeja lueskellut (haun kautta) mutta minulle on jäänyt hieman epäselväksi toi soittoon vastaaminen!?

eli kun 68i valikosta on bluetooth kohdassa automaattinen niin joudun aina painamaan hf:stä nappia jotta puhelu siirtyisi hf:ään? sama juttu on myös silloin kun on valikko kohdassa käytössä? mikähän on vikana?

käyttöohjekirjahan sanoo seuraavaa bluetoothin ja hf "asentamise" jälkeen : "laitteen liittämisen hyväksyminen -siirry selaamalla kohtaan yhdistä, YES, bluetooth, YES, liiteyt laitteet, YES, puh.hyväksyy, YES, ja odota toista laitetta." Liittyykö tämä asentamiseen vaiko seuraavan laitteen asentamiseen?

jostain olin lukevinani että vastauksen voi määrittää painamalla luurista YES jolloin puhelin vastaa ja NO (tai luultavasti joku muu nappi) jolloin puhelu siirtyy hf:ään?

eikös se kuulu toimia myös hyvin silloin kun 68i on bluetooth/automaattisella, eli bluetooth yhdistyy hf:ään kun puhelu tulee (hf on tietysti päällä).

neuvokaa noviisia...

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Jos nyt oikein käsitin niin sinulla on BT automaatti asetuksella, sen lisäksi täytyy vielä vastaustapa muuttaa automaattiseksi valikosta:Asetukset/handsfree/vastaustapa

Jaa tämä viestiketju