1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T68i+Epox Bt + primetime hjälppiä kaivattaisiin

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja vtormane, 8/4/04.

1. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli pitäisi tuommoisella yhdistelmällä päästä nettiin.
    Olen asentanut tuon epoxin tietokoneeseeni (Win98SE) ja se kyllä löytää T68:ni. Nyt olisi kuitenkin muutama kysymys:

Pitäisi saada aikaan dial-up yhteys, käytänkö tuota epoxin luomaa bluetooth modem-ajuria vai luonko uuden standardimodeemiajurin?
    Tuo epox loi noita bluetooth serial portteja aivan tuhottomasti, jos luon uuden modeemiajurin, mihin porttiin sen yhdistän. huh.

Olen käyttänyt aiemmin siemensin puhelinta modeemina, käykä samat asetukset tuohon ericssoniinkin(soittosarjanumero, yms...)

Niin, ja tarvinko asentaa muita ohjelmia?

Pää on kyllä ihan pyörällä nyt.. :)

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Jos se Epoxin ajuriasennus loi sinne Ohjauspaneelin Modeemit -osioon uuden modeemin, niin käytä sitä. Sen pitäisi olla valmiiksi asennettuna oikeaan com-porttiin. Muuten asetukset ovat samat kuin Siemensinkin puhelimella. Muutat vain siitä Puhelinverkkoyhteyksien yhteyskuvakkeen ominaisuuksista käytettäväksi modeemiksi sen BT-modeemin.

Vähän testailua ja seikkailumieltä mukaan. Ja jos kaikki muu menee pieleen, niin soita mikrotuki paikalle. ;)

3. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kaikki kyllä menee yleensä pieleen minulla mutta yritetään :)
    terv, ex-mikrotukihenkilö ;)

Jaa tämä viestiketju