1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

t68i dna email toiminta nyt

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja artzi, 11/4/03.

1. artzi

Tykkäykset:
    0
    Ongelma:
    Email LÄHETYS puhelimesta ei toimi. Ei pelkkä txt, eikä kuvilla.

Asetukset samat kuin ennen, jolloin toimi mainiosti, ja samoilla asetuksilla TOIMII pc:n ja Outlookin kautta KOKO ajan (saman puhelimen gprs:n kautta)!

Kun vaihtaa Telian kortin ja vapaalla postin palvelimet, toimii myös puhelimesta! Eli puhelin on ok.

Kysymys:
    Toimiiko jollain muulla postin LÄHETYS PUHELIMESTA suoraan?

Jollain muulla puhelimella?

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eli sinulla vastaanottaminen toimii?

Koita vaihtaa lähtevänpostin palvelimeksi smtp.vapaalla.org tilalle smtp.dna044.com, mutta älä tee mitään muita muutoksia. Nyt pitäis itoimia myös postejen lähetys.

Tuo johtuu luultavasti siitä, että DNA on estänyt postin 25 käytön, jota Vapaalla.org käyttää lähtevässä postissa.

3. artzi

Tykkäykset:
    0
    Sitä minä juuri tarkoitinkin (sori mahdollinen epäselvä teksti), että pc:llä toimii tavallisilla dna tuleva/lähtevä palvelin asetuksilla! Mutta puhelimella EI. Puhelin kyllä sanoo "palvelin löytyi...", ja jää sitten jauhamaan siihen, kunnes yhteys katkeaa ilmoittaen että "lähetys epäonnistui"!

Jos siis laitan Telian kortin, ja nuo vapaalla tuleva/lähtevä palvelin jne, toimii MYÖS puhelimessa.

EDELLEENKIN olisi kiva tietää t68i omistajilta toimiiko tuo toisella t68i:lla ok vai ei, JUURI NYT?

Tässä menee taas hermo huonoon kuntoon, kun kaikki jo toimi "kuukausia" ihan ok, isoimmatkin kuvat kamerasta on lähtenyt "ihan sujuvasti", mutta taas alkaa tökkimään... ;)

LISÄYS 12.4 01.00!
    No taisi olla joku jossain töissä ja lukea minun ruikutukseni... nyt näyttäisi monen päivän jälkeen taas toimivan (olen yöllä kokeillut monena päivänä)! Kiitos vaan kovasti.

Jaa tämä viestiketju