1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T68:n kaatuminen

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Nool, 20/6/02.

1. Nool

Tykkäykset:
    0
    T68:n MMS-päivityksen jälkeen luuri toiminut muuten moitteettomasti, kunnes nyt joku viikko myöhemmin puhelin on mennyt kaksi kertaa täysin jumiin lukiessani viestiä. Ongelma tuli esiin lukiessani viestiä kun tekstin sekaan ilmestyi @- ja £-merkkejä, ja puhelin meni pimeäksi. Virrat eivät kuitenkaan lähteneet vaan näyttö meni pimeäksi, ja tokeni vasta lukuisien NO-näppäimen painallusten jälkeen. Onko muille ilmaantunut päivityksen jälkeen vastaavanlaisia tai muita ongelmia (puhelimen kanssa :wink: )?

2. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Mulla T68 on kaatuillut usein ennen ja jälkeen MMS-päivityksen lähinnä Erixiä pelaillessa. Puhelin tokenee vasta resetin avulla (n. 10 sek. NO).

Asian vierestä voisin mainita myös erään ongelman: RL-liitymällä ei pysty lähettämään sähköpostia. Meiliasetukset on tarkistettu yrityksen verkkoasiantuntijoilta, jonka lisäksu on testattu myös RL:n omaan SMTP-serveriä. Onko joku saanut meilin lähetyksen onnistumaan T68:lla RL:n kautta?

3. per

Tykkäykset:
    4
    tuo txt tuntuu saavan SE:n jumiin sillä mä olen onnistunut luomaan mitä ihmeellisimpiä näyttövariaatioita lähettämällä jo kirjoitettua viestiä edelleen, kun koneen näyttö jää roikkumaan edelliseen valikkon vaikka softa menee valikossa eteenpäin komentojen mukaisesti, aika jännä feature.
    hyvää jussia vaan kaikille nyt otetaan tappi veneen pohjasta vai oloko se ankkuri merenpohjasta... :?

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Käytät siis RL:n mobiilisähköpostipalvelua ja sen datayhteyttä etkä pysty lähettämään postia palvelun STMP -palvelimella? Outoa...

5. riku

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei ole ikinään "kaatunut".

1 henkilö tykkää tästä
  6. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Samoin.
    Softana uusin R2E, toimii todella jouhevasti tuo uusi softa eikä kaatumistauteja.
    Kassellaan nyt kun pääsen iskemään koneen täyteen MMS-viestejä ja muuta kivaa :)
    niin ja koneena aito T68i

7. Miika

Miika

Tykkäykset:
    0
    Itselläni tuon MMS päivityksen jälkeen on ilmennyt jokseenkin v-mäinen ilmiö (sitä oli yhdessä versiossa aiemmin). Eli känny on päällä ja kaikki vaikuttaa olevan kohdallaan, mutta luuriin ei saada yhteyttä. Täältä joskus luin että tuo on GPRS.n ongelma mutta. GPRS yhteyttä ei ole luotu luurin käynnistämisen jälkeen ja silti tuo välillä vaipuu mietteisiin.

Luuri rupea toimimaan kun A) virrat pois ja päälle, B) Data accounts -> Preferred service -> GSM Only -täppä päälle, C) soitan itse ensin jonnekin.

Auttaisiko softan parasta ennen päivämäärän muuttaminen vai pidänkö tuon GSM Only täpän päällä muulloin kuin GPRSsäillessäni.

8. topilah

Tykkäykset:
    0
    Hyvin pelittää myös oma t68m mms-softalla. Ei töki, eikä kaatuile..

9. BassFreak

Tykkäykset:
    0
    En ole omaa t68:a mms-päivityksen jälkeen saanut kaatumaan paitsi gprs-käytössä

10. Zamboni

Tykkäykset:
    1
    Itsellä ei ole puhelin mms-päivityksen jälkeen kaatunut totaalisesti. Joskus mp3-soittimen kanssa räplätessä puhelin takeltelee, mutta tokenee siitäkin.

11. Kaitsu

Tykkäykset:
    0
    Ei kaadu

Muistitko perusnollauksen???

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Samoin ei ikinä mitään ongelmia.

13. Nool

Tykkäykset:
    0
    Taas kävi ilmi mielenkiintoisia ominaisuuksia. Puhelin oli yöllä latauksessa ja aamuksi oli asetettu herätys. Sammutettuani herätyksen ruutuun ilmeni vuoron perään "Optimoitu lataus" sekä "Näppäimistö lukittu. Avaa C-näppäimellä" -ruudut. Näppäinten painelu ei auttanut ja ätä kesti n. 30 sekuntia?

Lisäksi soittaessani johonkin, usein puhelu yhdistyy mutta puhelin on täysin mykkä.

P****n möivät!?!

14. per

Tykkäykset:
    4
    Tuollaista on esiintynyt aikaisempien gprs-puhelimien kanssa ja tullut todettua että vika on siinä että puhelin on ruuhkaisessa solussa ollut liian kauan valmiustilassa. Puhelut eivät löydä luurista mastoon eikä mastosta luuriin ennen uuddelleen käynnistystä. Joten olen sitä mieltä että vika on myös verkossa eikä pelkästään puhelimessa

15. Miika

Miika

Tykkäykset:
    0
    Jep, muistankin lukeneeni että GPRS luurien kanssa (eteenkin jos se on käytössä) on moisia ongelmia. No pistin tuon GSM Only täpän päälle ja ainakin toistaiseksi kaikki on toiminut hienosti.

16. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on RL ja oon onnistunut lähettämään sillä mustaakseni smtp.mobiili.net palvelimella. Nyt vaan RL ei lataa meilejä puhelimeen, edellinen DNA ja kaverin sonera lataavat saman postin 3 sekunnissa mut RL hyytyy kesken latauksen (siis ei jumiin). Kenelläkään samaa ongelmaa?

Jaa tämä viestiketju