1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T68 käytettynä vaiko T68i kätettynä?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja w00t, 19/2/03.

1. w00t

Tykkäykset:
    0
    1.Olenpas ajatellut vaihtaa leiriä, kun on noi nokian edulliset gprs puhelimet(6310 ja 6310i) liian isoja ja kamerapuhelimet liian kalliita joten järkevintä olisi kai ostaa ericsson T68 tai SE T68i käytettynä, mutta jos T68:n i-päivitys on kerta ilmainen eikös se olisi kumminkin kannattavampi.

2. Onko T68:n ja T68i:n spekseissä mitään eroja, eli onko T68:n BT tai GPRS hitaampi kuin i-mallissa yms.?

Kiitoksia kommenteista ja neuvoista jo etukäteen..

2. KLF

Tykkäykset:
    0
    http://www.esato.com/phones/index.php?phone=13&cp=32

Mitään muuta merkittävää ei tuossa listassa ole kuin wap 1.2.1 vs 2.0, uskoisin senkin päivittyvän siinä missä softat muutenkin?

Uusimpiin versioihinsa päivitettynä noilla puhelimilla ei tietääkseni pitäisi olla mitään muuta eroa kuin valmistajan nimi sekä kuorien väritys/muotoilu, makuasia siis.

3. mle

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S5
    No ainakin sen mukaan mitä olen käyttäjiltä kuullut i:llä ja ilman, aidossa i:ssä on paljon vähemmän ongelmia. Aidossa i:ssä on tietääkseni tehty rautamuutoksia 1800-kuuluvuuden parantamiseksi. Ja aidon i:n joystick on paljon parempi.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ominaisuudet ovat samat, palikat sisällä on samat. kuorissa eroa. Mutta i mallin keskimääräinen laatu on hivenen parempi. Ja yleensä i mallissa on "takuuta" enemmän jäljellä.

5. KLF

Tykkäykset:
    0
    Ilmankos oma T68i on tuntunut olevan moitteeton peli. Kuuluvuus ainakin edelliseen 6110:aan verrattuna parempi, tosin mulla taitaa olla liittymänä 1-taajuus edelleen :)

Kaverilla on vanha T68, muutamaa huoltokäyntiä lukuunottamatta (ei oo kertonu syitä, ainakin softattu) hän on ollut puhelimeen tyytyväinen. Vaikea itse verrata joystickin toimivuutta kun ei ole ollut puhelimia vierekkäin. Omani ostin käytettynä, pohjaliitin viallisena ja korjauksen yhteydessä tuupattiin uusin softa sisään.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    liittymä tyypillä ei ole merkitystä kumpaa taajuutta käytetään, valitulla operaattorilla kylläkin (no joissain tapuksissa vuokra operaattoreilla)
    Varsinkin alkupään i malleissa oli samoja ongelmia mitä ei i mallissa.

7. KLF

Tykkäykset:
    0
    Eli tähän hyvä Offtopic-kyssäri. Liittymä on RL:än Freetime, sim-kortin olen vaihtanut uudempaan joskus 99/00 tienoilla suuremman muistin vuoksi.

Toimiiko tuo liittymä 2-taajuuspuhelimella 1800/900 verkoissa kummassakin automaattisesti?

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    RLllä ja Soneralla ei ole liittymätyypillä ja SIM kortilla merkitystä siihen mitä taajuuttaja luuri käyttää. Liittymä tyypit on kehitetty aktivoimaan käyttäjiä vaihtamaan päätelaitteita ja kilpailuksi aikoinaan tulleita City verkkoja vastaan, eikä sovi myös vähätellä niiden merkitys myyntikanava tukemisessa (-> laitehintojen tukemisessa)
    Eli liittymäsi toimii kummassakin verkossa.

9. qwerty987

Tykkäykset:
    0
    itse ostin eilen uuden T68i:n hintaan 349e paikallisesta liikkeestä,aivan tyytyväinen olen ollut,hinnat on tosiaan uutena 330-360e ja käytettynä 200-300e,itse voin todeta että en huomannut mitään eroa joysticin laadussa verrattuna tuohon tavalliseen T68:iin...

10. KLF

Tykkäykset:
    0
    Kiva juttu :) Olen aina luullut että tuohon tarvitsee lisäksi nimenomaan 2-taajuusliittymän/erilaisen sim-kortin tjsp, enkä ole ollut mitenkään kiinnostunut asiasta aiemmin koska ei ole ollut 2-taajuuspuhelinta.

11. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Reilu viikko sitten 2-3vrk vanha T68i, alle 300e:)

Jollakin tiedossa uusin softa, minulla R5C001, on kai uudempi olemassa. Tämä oli kai ottanut itseensä ensimmäisestä latauksesta, oli tehty autolaturilla. Mulla verkkolaturin jälkeen ei ensin näyttänyt valmiusaikaa, kuin 58h ja akku loppui reilussa päivässä vähäisellä käytöllä, toinen lataus verkkolaturilla-> valmiusaika ~300h. Toiminut sen jälkeen moitteetta.

12. PoGelius

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Miten olisi 6510? Pieni ja siinä on gprs..

13. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko se T68 uusimmilla softalla nyt sitten GPRS 4+1? Vai jääkö se siihen alempaan (3+1) -luokkaan?

Ja miten esim. T68i on toiminut GPRS-käytössä?

Jaa tämä viestiketju