1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

t68-->7650

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja riku, 16/8/02.

1. riku

Tykkäykset:
    0
    onko järkevä vaihto teidän mielestä? En oikeastaan tarvitse kalenteria, mutta mitä muuta mukvaa siinä on mitä t68:ssa ei ole? Vaihtaisitteko itse? Rahat on, mutta ei viitsisi maksaa niin paljoa, ellei puhelin ole sen veroinen.

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelin on hintansa veroinen, mutta kannattaako vaihtaa, jos pärjään nykyisellä puhelimella hyvin ja se toimii, etkä myös tarvitse kameraa ja muita Nokian ominaisuuksia?

Eniten T68:ssa inhosin sen näyttöä. Näyttö 7650:ssä on siihen verrattuna loistava.

3. drifter

Tykkäykset:
    0
    Ei paljoa järkeä. Osta add-on camera, jos siltä tuntuu.

4. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    7650 on todella hyvä puhelin.
    Mutta ei niin erinomainen että kannattaa ottaa paljon persnettoa,

5. drifter

Tykkäykset:
    0
    Nimenomaan, itsekin arvostan 7650:aa enemmän kuin Ericssonnia, mutta jos itse olisin jo ostanut Erkin, niin en kyllä vaihtais.

6. Terro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    90
    Minulla on kokemuksia molemmista puhelimista työpuhelimina. 7650 on paljon parempi puhelin kuin T68i, mutta jos olet puhelimeesi tyytyväinen, älä suotta vaihda.

Jotkut tällä foorumilla tuntuvat vaihtavan puhelinta muutaman kuukauden välein huvin vuoksi, mutta siihen touhuun ei kyllä kannata mukaan lähteä. Puhelimen käyttökelpoinen ikä on ainakin 2-vuotta. T68i:n ominaisuudet riittävät varmasti tuon ajan. Uusia hienoja puhelimia tulee ja menee, kannattaa vain pitää pää kylmänä.

Pistä rahat talteen, niille löytyy varmasti parempaakin käyttöä.

7. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Itse en kyllä huvinvuoksi vaihtele... Parhaimmassa kaupassa oon jänyt 85 € voitolle eli 500 mk... parhaat tulot kuukaudessa on tullut matkapuhelimista voittoa noin 250-300€

Jaa tämä viestiketju