1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T65 ja slahden gprs+

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Markus1, 24/3/04.

1. Markus1

Tykkäykset:
    0
    Hommasin itelleni tuon kyseisen palvelun, mutta yllätys yllätys se ei toimi...

Puhelin mallini on Ericsson T65 wap toimii niinku pitää mutta tietokoneelle en noita asetuksia osaa laittaa.
    Neuvoisiko joku ihan yksityis kohtaisesti että mitä tehdä?
    Aiempi DNA:n gprs toimi hyvin mut en ite laittanu niitä asetuksia.
    Kiitos jo etukäteen :)

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Siis käytättäisit T65:a tietokoneessa GPRS modeemina jos nyt oikein ymmärsin tuon kysymyksen?. Eli Wap pelittää GPRS:llä mutta tietsikan kanssako ei?.

3. Markus1

Tykkäykset:
    0
    Aivan niin.

4. Jussi2000

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Koska ongelma on näköjään tietokoneen puolella? niin mikä käyttis koneessa on ja kaapelillako olet kytkenyt puhelimen koneeseen?

5. Markus1

Tykkäykset:
    0
    Kyllä ongelma on koneessa. Käyttiksenä on 98 ja kaapelilla oon kytkeny.

6. Jussi2000

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
  7. Markus1

Tykkäykset:
    0
    Joo oon mä sen hommannu. On mulla aiemmin ollu se gprs yhteys koneellani mut vaihoin vaan slahden liittymään ni ni se ei näköjään toimi =)

8. Jussi2000

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Siellä on nyt joku asetus sitten toisenlainen kuin DNA:lla on ollut. http://mobileplaza.sonera.fi/asiakaspalvelu/matkapuhelin.html . Katso tuota kautta jos saisit apua asiaan Saunishan käyttää Soneran verkkoa. Sieltä ei T65:n asetuksia löydy mutta valitse puhelimeksi Ericsson T39m pitäisi kyllä toimia samoilla asetuksilla. Sitten kun puhelimen perustietosivu tulee näkyviin niin valitse linkki: internetin käyttö matkapuhelimella, avautuu sivu jossa on valmiina tiedonsiirtopalvelu, liitäntätapa puhelimen ja koneen välillä sekä käyttöjärjestelmä. Mitään noista ei tarvitse muuttaa paina vain hae niin saat nuo GPRS:n nettikäytön asetusohjeet. Toivottavasti noiden ohjeiden avulla ja vertaamalla nykyisiin asetuksiin löydät sen syyn minkä takia ei toimi. Voit soittaa myös SE:n tekniseen tukeen ja sitä kautta kysyä asiaa p. 09-299 2000

9. Markus1

Tykkäykset:
    0
    Kävin laittaa noi asetuksetiki mut ei näköjään toimi...tai sit mä tein jotain väärin eikä se sen takia rupee toimii..
    Pitänee varmaan soittaa sinne SE:lle. Kiitos vastauksestasi.

Jaa tämä viestiketju