T65 ja "pikkubugi"

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Elikkä...

Huomasin tässä muutamia päiviä sitten pienoisen vian muuten loistavassa erkissäni..: Vanha luokkakaverini lähetti minulle viestin, jossa kertoi vaihtaneensa liittymää, ja antoi viestissä myös uuden numeronsa. Viestissä annettu uusi numero alleviivautui, ja kun siinä "yes":ssiä painoin, pystyisi puhelimen mukaan uuden numeron tallentamaan jo siellä. Eli siinä luki: Tallenna050xxxxxxx?->"yes"-> numero tällennettu lisää yht.tieto-valikkoon. Mutta: Lisää yhteystieto-valikko näytti tämän jälkeen yhä tyhjää, ja totesin että "jaahas, paperia ja lyijäri esiin". Ei sinäänsä, että tällä toiminnalla jotain hyötyä olisi, mutta ihmettelen vaan, että minnekköhän tämä puhelimeni ne numerot sitten tallentaa. Jos tallentaa.

Ville_A

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Saman olen huomannut t39:ssä, en ole ehtinyt / jaksanut tutkia asiaa enempää.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Iloa minulle, Jypin miähelle, ja Ville_A:lle...eipä ollutkaan bugi kyseessä...kun menette lisää yhteystieto-valikkoon, ja siellä vaikkapa matkapuhelin- kohtaan, niin eteesi hypähtää Lisää yhteystieto, ja alapuolella lukee matkapuhelin, ja sitä edeltää pieni muistio-kuvake. Eli siis tässä kohdassa vasemmallepainaessa tulee asetukset-valikko, jossa on on kolme alavalikkoa. Puh-muistio, sim-tiedot, ja ei-tallennetut numerot. Ne siis löytyy sieltä. Ja tässä samassa huomasin, että similtä puhelimeen numerontallennus yksittäisten numeroiden osalla käy täältäkuatta aikas helposti ja vaivatta.. mielestäni tämä toimii ainakin t68:sissa, ja pitäisi siis pelata myös 39:sissä...

anteeksi turha topiici...
*menee saunan taakse lopetettavaksi*

Andreas

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
iPhone 11, Apple Watch 4
Juuri olin tätä tänne laittamassa, kun jo laitoit. Tämä siis toimii näin kuten kuvattu, kaikissa suht uusissa Ericssoneissa. Selitys kuulostaa mutkikkaalta, mutta käytännössä helppo homma.

ssv13 sanoi:
Iloa minulle, Jypin miähelle, ja Ville_A:lle...eipä ollutkaan bugi kyseessä...kun menette lisää yhteystieto-valikkoon, ja siellä vaikkapa matkapuhelin- kohtaan, niin eteesi hypähtää Lisää yhteystieto, ja alapuolella lukee matkapuhelin, ja sitä edeltää pieni muistio-kuvake. Eli siis tässä kohdassa vasemmallepainaessa tulee asetukset-valikko, jossa on on kolme alavalikkoa. Puh-muistio, sim-tiedot, ja ei-tallennetut numerot. Ne siis löytyy sieltä. Ja tässä samassa huomasin, että similtä puhelimeen numerontallennus yksittäisten numeroiden osalla käy täältäkuatta aikas helposti ja vaivatta.. mielestäni tämä toimii ainakin t68:sissa, ja pitäisi siis pelata myös 39:sissä...

anteeksi turha topiici...
*menee saunan taakse lopetettavaksi*

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
No katos vaan, näimpä onkin! Hyvä, että tämäkin selvisi. :)

Ville_A

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Sen tiesin, että tuolta saadaan tallennettua saapuneen soiton numero (juuri "ei tallennetuista"), mutta että myös tekstiviestistä tallennettu numero, sitä en tiennyt.

Top Bottom