1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

t65 ja bluetooth - mitä voi tehdä

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja niskalaukaus, 15/9/02.

1. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    tietenkin sen kautta voi olla netissä, mutta mitä muuta?
    minkälainen ohjelma tulee puhelimen mukana?

2. pahkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Handsfree. Pakollinenennytmuistakoskamuttakuitenkinihanlähiaikoina. Paljon näppärämpi järjestää BT:n kautta kuin ns. perinteistä tapaa käyttäen miljoonan piuhan kautta. Ja sillä kevytHF:llä ei ajoneuvokäytössä paljua tee mitään.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Käsittääkseni ensi vuoden alusta pakollinen autoa ajaessa.
    Jumalattoman kalliita ovat vaan BT-HandsFreet. Alle 200 egen ei vissiin saa mistään/mitään ja lähempänä 300 useimpien hinnat mun mielestä liikkuu... ...kyllä noilla hinnoilla mulla taitaa kaikesta huolimatta mennä kevyt-hf:n puolelle... :(

4. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Tekee mieli purnata, s..tana!

Minuako ne sitten jahtaavat vuoden vaihteen jälkeen kuin suurrikollista puhuessani autossa puhelimeeni??? On se kumma kun Kyllikki Saaren murhaajaa eivät saa kiinni, mutta kännykän käyttäjien jahtaamiseen muka resurssit riittävät?!?!?! Ihme touhua, jos multa kysytään!

5. jmr

Tykkäykset:
    0
    Onko noissa kunnon HF:ssä jo mahdollisuus puhua niin että kädet on ratissa ja muut autossa olijat eivät kuule puhelimessa puhujaa?
    Toisinsanoen ei mitään typerää lisäluuria narun päähän tai kaiutinta vaan mahdollisuus laittaa nappi korvaan tarvittaessa.

KevytHF:n ainoa vika on ettei telineessä ole pidikettä piuhoille että en kytkeytyisivät automaattisesti. (näppärä tekee sen itse)

6. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Joo mulla tais mennä tossa edellisessä viestissä vähän puurot ja vellit sekaisin... eli tarkoitin noilla mainitsemillani hinnoilla juuri tuota BT-"korvanappia"/"headsettiä"/taimikäsenyton.
    Tässä esimerkiksi idesanin hinnat:
    - SonyEricsson HBH-30 Bluetooth headset -kuulokemikrofoni 195 €
    - SonyEricsson HBH-15 Bluetooth headset -kuulokemikrofoni 195 €
    - Motorola HSW-8000 Bluetooth langaton handsfree 190 €
    - Nokian malli oli niillä ennen ennakkotilattavissa, hinta (reilusti) yli 200 €, mutta ilmeisesti tätä ei tulekkaan (!?)

Ja samasta putiikista sitten nämä BT-autohandsfreet:
    - Nokia Cark-112 langaton bluetooth HF-autosarja 255 €
    - SonyErisson HBH-20 Bluetooth handsfree -sarja 230 €

Eli on noi korvanappiBT:t nyt sentään alle 200€ tippunu, mutta silti kyllä turhan tyyristä mulle... merkillepantavaa muuten oli, että silloin kun Nokian korvanappiBT oli vielä ennakkotilattavissa, sen hinta oli kalliimpi kuin saman firman BTautohandsfreen(!!).

7. pahkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    No itse lähinnä ajattelin noita kiinteitä autosarjoja, jotka "silloin vanhaan hyvään aikaan" oli melkein pakko asennuttaa liikkeessä. Nyt samaan hintaan saa BT-laatikon autoon, ja sen käyttöön ei vaadita kuin BT:n omaava puhelin. Mielestäni näppärä asia esim. firman autoissa, joissa kuljettajat vaihtuvat tämän tästä. Tietysti paljon halvempi vaihtoehto on tuo BT-headset, ja mitä itse olen tuota kevytHF-sarjaa (R380S) käyttänyt, niin huh huh... Puhelimen ja kuuloelinten välinen piuha on _aina_ tiellä, vaikka tuon puh elimen tunkisi paidantaskuunkin. Enkä muutenkaan ole koskaan tykännyt mistään laitteesta, jossa joku johto roikkuu tiellä (kun lapsena mulle annettiin jouluna lahjaksi sellainen johdon päässä kulkeva auto, vaikka olin toivonut radio-ohjattavaa, siitä varmaan jäi traumat, nyyh) ;-P

8. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Tän päivän HeSarissa oli muuten Markantalon tarjouksessa joku BT-Headset - olisko ollut Jabran? - hintaan 169 euroa. Eli vielä noin tuhat vanhaa rahaa maksaa halvimmillaankin... :(

Jaa tämä viestiketju