1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T65 ja ääni kateissa

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja jerkku, 17/8/03.

1. jerkku

Tykkäykset:
    0
    Eli sain velipojalta käsiini tällaisen Ericsonin mallia T65 jossa on sellainen vika että puheääni on todella hiljainen. Puhelin soi kyllä normaalisti ja sen mikrofoni pelaa, eli toisessa päässä oleva kuulee puheeni mutta itse en kuule puhelimesta juuri mitään vaikka olen koittanut säätää äänen täysille. Olisiko jollain muulla ollut samaa vikaa ja onko mennyt huollon kautta ja paljonko maksoi?

2. qwerty987

Tykkäykset:
    0
    Vikana saattaisi olla kuullokkeen likaisuus, sinne on saattanut mennä vaikka pylyä tai jotain muuta kuulumatonta, putsaus liikkeessä maksaa yleensä 10-20 euroa. Voi sitä itsekkin yrittää putsata, mutta varmasti helpoin viedä huoltoon. Takuuseen ei varmastikkaan mene, mutta voihan sitäkin yrittää jos siihen vain on mahdollisuus.

3. jerkku

Tykkäykset:
    0
    Kaiutin näyttää kyllä ehjältä ja puhtaalta, 2 ohutta johtoa kaiuttimessa ovat ehjät. Muutenkin puhelin on puhdas sisältä kun sen tuossa availin.
    Äänen säätö kyllä toimii, sillä jos sitä pienentää niin luurista ei kuulu sen jälkeen oikeastaan mitään ja täysillä todella hiljaa.

4. Laakkone

Tykkäykset:
    0
    Joo mulla oli 3330:n kanssa sama vika ja sain sen korjatuksi puhdistamalla kuulokkeen metallipölystä.

5. jerkku

Tykkäykset:
    0
    Iskinpä sitten Nokia8210 kaiuttimen Ericsoniin niin johan rupesi taas kuulumaan, että sellasta.. kaikkia sitöä joutuu ko pitää nokian luurilla Ericsonia korjaamaan ;)

Jaa tämä viestiketju