1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T65 hukkaa verkon

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja keith, 13/5/03.

1. keith

Tykkäykset:
    0
    Onko muilla tapahtunut niin, että t65 sanoo sen kauniin tök-tök-tök eli verkon löytymisen ajoittain jopa kolme kertaa tunnissa? Katkaisin juuri radiolinjan gprs-palvelun, mutta ei sillä tähän pitäisi mitään vaikutusta olla?

2. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Ettei vain olisi radio-osa "klesana"? Omastani hajosi kaksi kertaa ja vaihtoivat luurin uuteen.

Minulla vaan ei ilmoittanut mitenkään verkon katoamisesta, mikä oli kiusallista siinä mielessä, etten voinut tietää, milloin luuri on verkossa ja milloin ei.

3. keith

Tykkäykset:
    0
    Olisiko näin? Oireiliko puhelin mitenkään muuten? Itsellä ei ole jäänyt puheluita saamatta tai soittamatta, eikä (vielä) verkon hausta ole ollut muuta haittaa kuin äänihaitta... Veitkö maifoniin ja kauan kesti huolto?

4. keith

Tykkäykset:
    0
    Hups, tuli tuplana tuo yllä oleva.... muokattu

5. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Minulla ilmeni muilta tulleena palautteena; "Ai sulla oli luuri kiinni koko viime lauantain?" -tyyliin, vaikka puhelin oli kotona pöydällä ja vilkutteli iloisesti, kuten verkossa ollessaan pitääkin. Soittaja oli vain saanut suoraan ilmoituksen; "Yhteyttä valitsemaanne numeroon ei saada" tai miten se nyt Soneralla meneekään. Lisäksi joitain kertoja oli vaikeuksia saada puheluja lähtemään.

Ongelmanahan tuossa on juuri se, että mistä tiedät, oletko menettänyt tulevia puheluja vai ei (niin olettaen, että luurissasi on ylipäätään jotain vikaa). Tuli vain mieleen, että oisko tuo softavika??

Joo, Maifon:iin vein ja ensimmäisellä kerralla kesti muistaakseni 2 tai 3 päivää. Toisella kerralla juhlapyhät sotki aikataulua, joten taisi mennä viikon verran.

6. keith

Tykkäykset:
    0
    Just, kiitos tiedosta. Seurailin puhelinta tässä illan aikana ja selvisi mikä äänen aiheuttaa. Puhelin hakee gprs-verkon (verkon palkkien päälle tulee se gprs-verkon kolmio) ja epäilen että se ei säilytä tuota verkkoa koska minulla ei enää ole sitä palvelua (kolmio häviää). Tarkistan puhelimen asetukset, ja uskon että selviän niiden muutolla. Olen tosiaan varma ettei mitään puheluja ole jäänyt tulematta tai soittamatta.

7. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Minulla on t200 malli ja taitaa olla aika pitkälti samanlainen kun t65. Nyt kännykkä on ruvennut kettuileen eli välillä lukee teksti että ei verkkoa ja sit se välillä yrittää hakea kenttää ja joskus toimii...varmaan joku antenni osa paskana??

Jaa tämä viestiketju