1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T630 Vakaus?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja KillJoy, 20/11/04.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. KillJoy

Tykkäykset:
    0
    Ostin tuossa viikko takaperin tuon SonyEricsson T630 -luurin. Onkohan muilla esiintynyt sellaista, että puhelin käynnistyy uudelleen laturiin kytkemisen jälkeen? Minulla tuo on nyt tapahtunut pari kertaa. Mukava yllätys kun aamulla ei herätys pelaa tai puhelut saavu, jos ei muista tarkistaa tilannetta. Liekköhän softabugi vai rautavika, vai peräti feature?

Muuten tuo on ihan siedettävä luuri, vaikka edelleen pidän Nokian käyttöliittymää paljon parempana. Hieman itseäni häiritsee se, että saapuneiden puheluiden kellonajan näkee vain saman vuorokauden puolella ja itse lähetettyjen viestien aikaleimaa ei ollenkaan? Viestimuisti on myöskin käsittämättömän ahdas. Myös kuvien lähettäminen yksitellen bt:n yli on tuskaa (mutta kukapa tuollaisia kurakuvia oikeasti kaipaisikaan). Ja miksi näytönsäästäjä ei voi kertoa viesteistä/puheluista?!? No, ehkä näihinkin vain on totuttava. Tai sitten pitää kaivaa wanha 6210 arkistosta esille...

2. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    En ole ainakaan kuullut samanlaisesta ongelmasta. Luulisin että on jokin vika, tuskin tuo ainakaan ominaisuus on :D

3. Miller

Tykkäykset:
    0
    Selvästi vialta kuulostaa. Minulla ollut kyseinen puhelin käytössä nyt 4kk ja kertaakaan ei ole tuollaista esiintynyt. Kannattaa viedä huoltoon tai uuden laitteen tilanteessa vaihtaa uuteen, mikäli mahdollista.

4. Ramse

Tykkäykset:
    0
    Itse hommasin käytettynä kyseisen puhelimen ja huomannut seuraavan jutun. Aamulla kun puhelimen käynnistää (ollut siis yön kiinni) niin puhelin lähtee normaalisti päälle, hakee verkot mutta sitten sammuu ja lähtee uudestaan päälle niin kauan että käyttää akkua pois. Jos sammuttaa puhelimen vain hetkeksi niin ei mitään tuollaista esiinny. Kellään muulla ollut vastaavaa vikaa?

5. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei.

Ei ole ilmaantunut mitään vastaavaa. Omani on viimeaikoina saanut sellaisen ominaisuuden että puhelu pätkii vaikka kuuluvuus on ok, joten se lähtee huoltoon viikon loppupuolella.

6. Ramse

Tykkäykset:
    0
    Ja kauniimmalla osapuolella tekee samaa. Softavika?

7. Ramse

Tykkäykset:
    0
    Ei ota loppuakseen tuo onkelma. Tänäänki kokoajan noin 5 kertaa käynnistää uudestaan puhelinta ja päivä ja kello nollaantuu. Luulin että ei tarvi Mokiaan enää koskea mutta taitaa olla viimeinen SE tässä mökissä jos tuo ei ala softapäivityksen jälkee toimimaan. Sääli puhelin kun muuten on loistava.

8. Ramse

Tykkäykset:
    0
    Joo viimenen Sony Ericsson minkä minä laitan. Alkaa pikkuhiljaa läsähtelemään ku kerkeä viestiä kirjottaa ku sammuu. Nakata roskakoriin tuo kaipa sen joku sieltä poimií. Tai vaihtaa nokiaan niin ei ole ongelmia. =)

9. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Sillä tilanne tuskin paranee. Olet kyllä ensimmäinen jolta olen kuullut että SonyEricssoni olisi noin pahasti epävakaa. Viet nyt sen vaan huoltoon ja käsket korjata vian. Näitä "vikapuhelimia" sattuu aina tulemaan ja juuri sinä olet tainnut semmoisen saada.

10. Ramse

Tykkäykset:
    0
    Niin. No puhelin kumminkin lähtee mukaan kertausharjoituksiin. Siellä se saa kunnon testin. Sen jälkeen jos huoltoon. Ensin päivittää ja kokeilla josko se auttaisi.

11. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Kannattaa mahdollisimman äkkiä se puhelin huollattaa tai päivittää softa...ei tommoset viat häviä ajan kanssa.

12. Ramse

Tykkäykset:
    0
    Tuommonen bugi vielä tuossa että joskus kun kello ja päivä nollaantuu niin ne ei vaihdu vaikka niitä koittaa muuttaa?? Ihme.

13. Ramse

Tykkäykset:
    0
    Eli puhelin on toiminut hyvin edellisellä omistajalla joka sitten teki perusnollauksen kun myi puhelimen minulle. Sen jälkeen puhelin meni sekaisin. tämmöistä tapahtunut muille?

14. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ettei vaan edellinen omistaja olisi niin sanotusti viilannut linssiin :)

15. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Huolto pystynee parhaiten vastaamaan näihin kysymyksiin. Eiköhän tämä yksipuolinen arvailu jo riitä...?

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju