1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T630 vai Z600

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Dredge, 26/2/04.

1. Dredge

Tykkäykset:
    0
    Olen joulusta asti odottanut Motorolan Vx00-sarjaa saapuvaksi Suomeen, mutta uusimmat uutiset viikosta 15 saivat heittämään pyyhkeen kehään. Ymmärsin vihdoin että Motorola ei halua asiakkaita lainkaan, vaan tyydyttää pelkästään sadistisia tarpeitaan vittuilemalla kuluttajille.

Olen katsellut T630 ja Z600 -puhelimia vähän sillä silmällä, ja on pirun hankala päättää kumman sitä ostaisi. Simpukkaa olen kuolannut jo puolisen vuotta ja Z600 vaikuttaisi hyvältä, mutta lähinnä paksuus pelottaa. En ole kumpaakaan puhelinta käsissäni pidellyt, joten en tiedä kuinka suuria kapuloita ne oikeasti ovat.

Käytännössähän T630:n ja Z600:n erona on vain eri näyttötekniikat ja malli?

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Ei tuo Z600 nyt mikään mahdottoman paksu ole mutta toki paksumpi kuin T630 muuta sopii kyllä käteen hyvin, T630 kyllä menee taas paidan rintataskuun huomaamattomammin ja hieman kevyempi. Kannattaa ehkä kuitenkin kokeilla itse jos mietityttää valinta noitten kahden väliillä

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Juuri näin. Tuolla on rupateltu tästä simpukan ja tavallisen eroista käytössä. Verrattu kylläkin T610:n, mutta kuitenkin.
    Itselläni on nuo molemmat ollut ja jotenkin tuo Z600 vaikutti minulle sopivammalta, lähinnä juuri tuon näytön suojassa pysymisen vuoksi.

4. Dredge

Tykkäykset:
    0
    Juu kiitos, ei sattunut oikea hakusana hyppysiin kun tuommoista etsin. OT:nä asutko btw Kaukajärvellä? :)

5. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse ottaisin T630:n ulkonäön ja käytettävyyden takia. Jotenkin tuo Z600 tuntui "rasittavalta" käyttää. Aina vastatessa piti kahdella kädellä avata luuri. Lisäksi Z600 on IMO todella tökerön näköinen sivusta päin.

6. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    no jokainen tykkää eri asioista, mutta ei tuo minusta ainakaan nii vaikee ole avata tota läpää kahdella kädellä.

7. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    no jokainen tykkää eri asioista, mutta ei tuo minusta ainakaan nii vaikee ole avata tota läpää kahdella kädellä.

8. SuPi

Tykkäykset:
    0
    Pienellä harjoittelulla oppii näppärän ranneliikkeen, jolla tuo napsahtaa auki yhdellä kädellä. Hyvä tapa kiinnittää muitten huomio uuteen luuriin kateellisuuden nostattamiseksi :)

9. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Simpukkapuhelimet on paljon parempia kun candybarit, näiden hyvistä ja huonoista puolista on kirjotettu sivukaupalla tekstiä jo aiemmin.

T630 on joystick-ohjain, en tykkää selata valikoita sillä. Z600 ulkonäkö on hienomman näköinen (musta T630 on myös hieno, mutta ei ole vielä myynnissä täällä) ja mukana tulee kahdet värikuoret ja lisää saa ostaa kaupasta :)

Juu, puhelimet on kuitenkin oikeastaan samanlaiset. Kun vastaat mielessäsi kysymykseen "Simpukka vai candybar?" niin tiedät kumman luurin kanssa kävelet kassan kautta kotiin :/

10. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Itse ottaisin noista T630:n. Ainoana perusteluna se seikka, että Z600 on ruma ja T630 kohtalaisen tyylikäs. IMO.

11. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Kokeilin viime viikolla tuota T630:ä ja upealta tuntui. Mitäs tuo tulee maksamaan? =)

12. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Puhelinkioski 332e.

13. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Hmm... Ihastuin niin, että täytyy alkaa kattelemaan. :)

14. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vähän niin kuin skidinä pyöriteltiin perhosveitsiä sillein koolisti takapihalla... hurjaa menoa Idässä.

15. makewaan

Tykkäykset:
    0
    itse olen pähkäillyt samaa parivaljakkoa. Toissapäivänä kävin Teleringissä hypistelemässä kyseisiä luureja, tosin t630:stä oli vaan dummy. tuo Z600 näytti ja tuntui hyvältä ja yllättävän kevyeltä raskaasta ulkomuodosta huolimatta. Onhan se aika möhkön näköinen, mutta ei silti mikään järkäle. Oma valintani alkaa kääntyä t630:n puoleen, vaikka olen ollut tyytyväinen nykyiseen simpukkamalliseen luuriin (t720).

16. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Huomasitko katsoa kuinka Telering oli hinnoitellut T630:n?
    Ja miten saatavuus?

17. makewaan

Tykkäykset:
    0
    toissapäivänä oli tullu yks kone t630:a ja hinta oli muistaakseni yli 350e jos ei peräti 390e. en muista tarkasti. Z600:a oli muutama kone ja hinta ~350e. En tosiaan muista hintoja tarkasti.

18. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    IMO Z600 on mukavampi kuin T630. Toisaalta en ole T630 livenä nähny, mutta nykyään kallistun kyllä enemmän simpukoihin kuin noihin candybareihin..

arivi: joko olet omasta Z600 luopunut vai miksei sigussasi ole mainintaa :( :)

19. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Jatko luuri matkaa :) , joten taas olisi hakusessa. Kyllä tuota T630:aa ajattelen, mutta livenä täytyy päästä ensin räpläämään.

20. paerikss

paerikss Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 3 + & Gear
    tuli tänään hankittua Z600, tuntuu "omalta" heti kättelyssä. T610 oli toisena vaihtoehtona, mutta löytyi hyvä yksilö sopivasti. T610 kympissä häiritsi ainoastaan musta osan likantuminen, muutenkin olin todella tryytyväinen siihenkin. T630 oli harkinnassa vahvasti, mutta muistutti näppäimistönsä alueelta liikaa 3100 noksua, eli ei aivan minun makuuni (vaikka sekin ollut)

vuoden sisään olleista puhelimista rankkaisin seuraavsti: jaettu ykköspaikka on SGH-S300M sekä Z600, 2. T610, 3. 7650. useat kymmennet muut sijoittuvat siitä alaspäin.

Jaa tämä viestiketju