1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T610 vs. N-Gage

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja obc, 17/11/03.

1. obc

Tykkäykset:
    0
    Ensin ajattelin ostaa tuon T610:n, mutta kun vertasin tietoja N-Gageen niin eikös ne ole aika samanlaiset, N-Gagessa vieläpä monipuolisemmat?
    Muita N-Gagen etuja on Symbian OS ja halvempi hinta.
    Miinuksina huonompi muotoilu, vähemmän värejä, ei kameraa... mutta jos ne kestäisi...
    Eli laittakaahan jotain T610:n puolustukseksi.

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    No itse tuossa nuo jo pääosin mainitsitkin, ainoa olennainen joka puuttuu on koko, joka toisille on se ratkaiseva tekijä.

T610:
    102 x 44 x 19 mm
    Weight 95 g

N-Gage:
    134 x 70 x 20 mm, 139 cc
    Weight 137 g

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Sitä paitsi tämä topic on väärällä alueella, siirtoa vaan matkapuhelimet -alueelle :)

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Nämä siirtokehoitukset toimivat paremmin siten, kun katsot jonkun paikalla olevan moden, ja laitat YV:nä hänelle tiedon virheestä. Korjaantuu yleensä samantien.

5. obc

Tykkäykset:
    0
    No joo, sori vaan. Ajattelin kuitenkin laittaa tänne kun kyselin tuossa nimenomaan SE:n parempia puolia...

6. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    OK.

7. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Itsekkin olin T610:iä hankkimassa, kunnes sitten kokeilin N-Gagea. Laite sopi erinomaisesti käteen ja muutenkin vaikutti erinomaiselta laitteelta. Kokokaan ei minun mielesti mitenkään iso ollut. Ainoa miinus puoli N-Gagessa voisi olla 'sidetalkin', joka tosin ei kovin oudolta minusta tuntunut. Radio ja MP3-soitin on plussaa minulle, kun kuljen junalla joka päivä 200km.

T610:n hyviä puolia tietenkin koko vrt. N-Gage. Ja tietty 'normaali' puhetyyli.

8. WonderC

Tykkäykset:
    0
    Kameran puute tuskin tulee olemaan ongelma. Itse en ainakaan pystyisi N-cagea hankkimaan ja se johtuu täysin muotoilusta. Kävin sitä kokeilemassa ja se sidetalk ratkaisu oli kamala. Ei todellakaan ollut hyvä korvalle. Jos sidetalk ja koko ei häiritse niin onhan se ihan hyvä vaihtoehto. Puhelimet kilpailee tosin vähän eri sarjoissa.

9. desentera

Tykkäykset:
    0
    Itse ainakin ottaisin noista kahdesta n-gagen. Minua ei koko haittaa(ellei se nyt sitten ole tiiliskiven kokoinen) ja gagessa on hyvät ominaisuudet. Puhun gageen takakuori korvaa vasten, koska silloin kuulee puheen paremmin(ainakin minä kuulen). T610:ssä ei ole muuta parempaa verrattuna n-gageen kuin pieni koko ja ns. tavallinen puhetyyli.

Jaa tämä viestiketju