1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T610 omat kuvat?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja WonderC, 25/8/03.

1. WonderC

Tykkäykset:
    0
    Eli onko joku saanut itse muokattuja kuvia siirrettyä puhelimeen? Hain aluksi "taustakuvan" osoitteesta www.myt610.com ja huomasin sen olevan jpg kuva kokoa 128x128. Hain sitten ihan tavallisen jpg kuvan ja muutin sen samaan kokoon, mutta se ei enään näkynytkään puhelimessa. Millä metkuilla sen saa toimimaan, jos joku tietää(varmasti tietää).

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Eiköhän noi www.myt610.com osoitteesta haetut kuvat mene ihan suoraan puhelimeen ilman mitään muutoksia onhan ne T610:ä varten tehtyjä. Lukeehan ohjeissakin että tallena kuva koneelle ja siirrä se sitten puhelimeen joko BT:llä, IR:llä tai kaapelilla.

3. Von Lartzunovski

Tykkäykset:
    0
    Kyllä minulla ainakin onnistui tavallisen kuvan siirto, kun muokkasin sitä paint shop pro:lla. Pikseleiden määrä oli siis tuo sama kuin kameralla paras laatu, eli 288x352.

4. WonderC

Tykkäykset:
    0
    No en nyt luullutkaan että kuvat menevät suoraan netistä puhelimeen. Totta kai ne on ensin tallennettu koneelle. Ja niin oli muutkin kuvat. Ei niitä kuvia silti tarvinnut muutella, vaan ne toimi silti suoraan.

Photoshopilla en ainakaan saanut toimimaan. Riitti jo että vaihtoi nimeä, jo toimivasta kuvasta ja se ei enään pelittänyt. Joten vika on ilmeisesti siinä. No sonyn omalla ohjelmalla sai jonkun näköisen kuvan siirrettyä.

5. Von Lartzunovski

Tykkäykset:
    0
    Kuulostaisi siltä, että olisit tallentanut sen vahingossa väärän tyyppiseksi tiedostoksi. Tarkistapa, että tallensit .jpg. Onkos kukaan kokeillut toimiiko .jpe-tiedostot? Käsittääkseni ovat aika lähellä toisiaan.

6. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä photoshopilla muokatut kuvat toimivat. Itse käytin pienempää resoa ja kuva näyttää ihan hyvältä. Tosin SE:n omat softat eivät löytäneet puhelinta (bluetooth). Vähän aikaa katselin ko. ohjelmia ja totesin, ettei niillä kyllä mitään tee.

7. WonderC

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mä sen tallensin ihan .jpg muotoon. Resoluutiota en mennyt toimivasta kuvasta vaihtamaan, vaihdoin vain nimen ja se ei enään toiminut. Jotain olen kyllä sählännyt jos jollain kerran adoben kuvat toimivat.

8. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse olen huomannut Paint Shop Prota käyttäessäni että jos tallennan kuvan pelkällä pikatallennuksella niin ei välttämättä (useimmin) näy puhelimessa, kun tallennan saman kuvan "tallenna nimellä" ja samalle nimelle niin hyvin näkyy puhelimessa sen jälkeen.

9. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Paint Shop Prossa ja monessa muussakin kuvankäsittelyohjelmassa voi vaihtaa tallennustapaa standard encodingiksi tai progressive encodingiksi, joista tuo ensimmäinen eli standard on mobiililaitteiden kuten T610 ymmärtämä tapa.

Eli Save as -> Options -> standard encoding (ruksi) ja sitten kuvat toimivat Erkinpojassa ;)

10. WonderC

Tykkäykset:
    0
    No muttapas, siinähän se vika oli. Kiittelen ja kumartelen.

Jos muuten haluaa kuvan esim. Näytön säästäjäksi kannattaa käyttää kokoa 288x360 tai 128x160. Kuvasta tulee koko näytön kokoinen. Itselläni ainakin jää "normaali koolla" raidat ylä- ja alareunaan.

Jaa tämä viestiketju