1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T610 kameran viive?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja PeteT, 27/9/03.

1. PeteT

Tykkäykset:
    0
    En joko osannut laittaa oikeita hakusanoja tai sitten tätä ongelmaa ei muilla ole.

Käytössä on toiseksi uusin softaversio 'R1L' ja ongelmana on se, että kun otan kuvan, niin muistiin tallentuu kyllä ihan eri kuva kuin näytön perusteella voisi kuvitella - tosin tämäkin kuva päivittyy 'oikeaksi', kun on aika hyväksyä kuvan tallennus. Miten ihmeessä se voi noin toimia?

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Kyllä minulla ainakin on otettu kuva niin kauan näytössä kunnes se on tallennettu tai hylätty, eikä mitään muuta kuvaa näy sinä aikana.

3. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Mulla semmoinen oire että kun ottaa kuvan niin kuva näkyy vähän aikaa näytössä jonka jälkeen ruutuun tulee tallenna hylkää sarakkeet ja kuva päivittyy uudestaan aivan eri laiseksi mitä se oli heti kuvan oton jälkeen. Eli kuva on jonkinlainen viive kuva.

4. PeteT

Tykkäykset:
    0
    Juuri tätä tarkoitan! Ihan kuin kameramuisti olisi eri alueella kuin näyttömuisti. Onhan tuo näytön resoluutio eri kuin itse kuvan, mutta kuitenkin pitäisihän nuo olla synkronissa keskenään. Aika harmillinen bugi tuo kuitenkin on :(

5. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
    Joo viivettä on, mutta ei haittaa kun ottaa kuvanotossa vähän ennakkoa.. ;)

Usein on kyllä joutunut hylkäämään kuvia :(

6. Ettan_

Tykkäykset:
    0
    En omassa T610:ssa mitään viivettä ole huomannut.

Yllätyin myöskin kuvan laatuun, joka oli parempi mitä osasin odottaa tai mitä oli kerrottu.

Jaa tämä viestiketju