1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T610 joystick.

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja karkka, 18/7/04.

1. karkka

Tykkäykset:
    2
    Ostin eilen Gigantista T610:n faijalle. Huomasin Joystickissa heti vikaa kun itsellä on samanlainen puhelin. Joystick ylös ei toiminut kunnolla. Usein tuli painettua se alas vaikka yritti vain käyttää sitä ylöspäin. Välillä saattoi toimia hyvin. Voi olla, että kyseessä oli yksittäistapaus, mutta vika on todella vaikea huomata jos ei ole käyttänyt vastaavaa toimivaa puhelinta aikaisemmin.

Huomasin vian heti ja vein sen takaisin Giganttiin. Aluksi eivät suostuneet vaihtamaan uuteen, mutta pienen kädenväännön jälkeen sain uuden tilalle, jossa joystick toimii hyvin.

t: Kerim

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Taitaa olla yksittäistapaus, sillä ainakaan itse en ole moiseen törmännyt enkä myöskään kuullut vaikka aika paljon kyseistä mallia kulkenut läpi.
    Hyvä juttu että vaadit (ja sait) uuden luurin tilalle. Hyvin moni tyytyy siihen, että lähetetään uusi puhelin huoltoon ;)

3. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Varmasti yksittäistapaus kuten Arivi totesi, itse en myöskään ole kuullut moisesta viasta aiemmin keltään T610:n käyttäjältä.

4. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    LOL! :D Mikä varoitus, kun katsoin otsikkoa niin luulin että T610 oli räjähtänyt tai jotain vastaavaa!

5. karkka

Tykkäykset:
    2
    Heh, korjasin otsikon vähän osuvammaksi.

Kuten täällä muut totesivatkin jo - taisi olla vain yksittäistapaus.

6. haba

Tykkäykset:
    0
    Kumpi sitten on loppujen lopuksi parempi: Ottaa uusi puhelin mahdollisine uusine vikoineen vai lähettää puhelin huollettavaksi ja päivitettäväksi? Itse henkilökohtaisesti suosin jälkimmäistä vaihtoehtoa, jos jokin laite menee rikki takuuaikana. Mutta se varmaan on ihan makuasia miten tuon haluaa itse hoitaa.

7. karkka

Tykkäykset:
    2
    Gigantti tuskin olisi antanut vaihtopuhelinta huoltoreissun ajaksi?

8. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Henkilökohtaisesti en ole valmis maksamaan rikkinäisestä laitteesta täyttä hintaa, vaikka se sitten korjattaisiinkin. Eri asia on tietenkin takuuaikana tulevat ongelmat. Mutta kuten sanoit, jokainen tekee omat valintansa.

9. Aapeli_63

Tykkäykset:
    0
    Nostetaas vanha ketju ylös.
    Onko kellään muulla t610-käyttäjällä ollu ongelmia joystickin kanssa?
    Omassa puhelimessa on nimittäin esiintyny viime aikoina ongelmia joystickin toiminnassa. Tuntuu että välillä tikku toimii suht hyvin, välillä taas tuntuu että joystickin liikkeistä joka toiseen puhelin ei reagoi ollenkaan. Puhelin oli just huollossakin, mutta joystickin toimintaan ei tullu muutosta.
    Alkaa takuu olla lopuillaan, niin tekee mieli selvittää voiko ongelmalle tehdä jotain. Vai huononeeko joystickien toiminta iän myötä yleensäkin kovin selvästi? Itellä kun ei aiempaa kokemusta oo.
    Vai voiko toimimattomuuteen olla jotain ohjelmallista syytä? Esim. muisti liian täynnä, jolloin koko puhelimen käyttö on tahmeempaa. Toisaalta siitä ei pitäis olla omalla kohdalla kyse.

10. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Itselläni joskus rupesi takkuilemaan niin puhaltelin joystikkiin (siis pölyjä pois) ja käytin sitä joka suunnassa hieman tavallista voimakkaammin muutamia kymmeniä kertoja niin johan rupes paremmin pelittämään. Ei minulla muuten ollut vuoden aikana puhelimen kanssa mitään ongelmaa. Harmittaa vietävästi kun myin omani pois. Täytyy ostaa joskus uusi tilalle.

11. dEnA

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    ericsson
    muakin harmittaa että möin oman t610n pois. Hyvä puhelin kieltämättä

12. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    ja minä olen iloinen kun ostin t610: in, hyvä puhelin kieltämättä..

Jaa tämä viestiketju