1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T610 ja Usb datakaapeli

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Senior_TG, 13/8/03.

1. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    Sanokaas tietävämmät että mitä pitäis tehdä että saa usb datakaapelilla siirrettyä tavaraa tähän T610, kävin ostamassa usb datakaapelin jossa tosin lukee että sopii t68:siin mutta sama kaapeli näihin ilmeisesti käy kun jokaisessa kaapelissa missä lukee t610 (nettikaupoissa) niin lukee myös t68. Kun tämä tietokone väittää löytävänsä uuden USB laitteen niin pitäisikö sille asentaa jotkut ajurit, ainakin se niitä näyttää kyselevän. mitään yhteyttä en ole vielä tuon kautta saanut. Ericssonin oma image editor ohjelma ei tunnista puhelinta... neuvoja jos löytyy kiitos....

2. jk

jk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    54
    Puhelinmalli:
    Useita erillaisia
    Asenna CD jonka pitäisi tulla kaapelin mukana.Tulee ainakin jos ostit alkuperäisen kaapelin.Sen jälkeen pitäisi tavaran siirtyä puhelimeen päin.

3. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    olen asennellut ajurit, tälle kaapelille joka ei tosin ole SE alkuperäinen, joten asensin usb ajurit gsmdirect.comista, kuitenkaan toimimaan tätä en ole saanut, tarvitsisin siis neuvoja jos joku on ostanut tarvike kaapelin niin millä konsteilla ja ajureilla homman saisi pelittämään...

4. WonderC

Tykkäykset:
    0
    Mulla on sama ongelma tosin kaapeli on virallinen tuote. USB Cable DCU-11. Ajurit asennettu, mutta kone ei löydä puhelinta, myöskään puhelin ei ilmoita lisälaitteista (en tiedä pitäisikö).

5. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    eikö kellään ole usb kaapelilla t610 koneeseen kiinni?? neuvoja kaipas siis jo 2kpl t610 omistajaa...

6. WonderC

Tykkäykset:
    0
    Itse asiassa minä en enään apua tarvitse, vaan kone toimii. Syypää tähän on vanha sananlasku "oletus on kaikkien munauksien äiti". Eli oletin että xp ja datakaapelin ohjelmisto osaa itse hoitaa porttien käytön. Vaan eipä osaa.
    Eli meneppä ohjauspaneeliin ja katso missä com-portissa kaapelisi on kiinni. Sen jälkeen menet phone monitor toimintoihin ja valitset kyseisen portin ja avaat sen. Aukeaa kun painat portin numeroa, eli älä tee kuin minä ja yritä painaa kohtaa jossa lukee poistettu käytöstä. Jos olet nämä jo tehnyt niin sitten ongelma taitaa olla eri kuin minulla.

Jaa tämä viestiketju