1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

t610 datakaapelin kytkentä yms..

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja paede, 10/12/04.

1. paede

Tykkäykset:
    0
    Nyt on usb kaapeli koneessa ja puhelimessa kiinni ja ajurit ajettu ja Mobile Phone Monitor ohjelma asennettu, mutta siellä ei näy se puhelin ja kun yrittää ottaa ohjeen mukaan infrapuna yht. puhelin ei löydä tietokonetta tai mitään muutakaan laitetta. Mitäs nyt pitäis tehdä? Ohjeessa oli että pitää ottaa yhteys joko cable, infrared tai bluetooth järj. Tuota cablea ei puhelimessa ole ja infrared tippuu heti päältä ja bluetooth etsii tietokonetta tai kaikkia laitteita, muttei löydä.

2. maekioe

Tykkäykset:
    0
    Itse en ole tuota Phone Monitoria saanut koskaan toimimaan mutta kokeiles puhelimella etsiä tietokonetta bluetoothin välityksellä... Sain sellaisen käsityksen että sinulla BT-dongle on.

Jos ja kun puhelimesi löytää koneen, valitse se (eli paina siitä missä puhelimessa lukee tietokoneesi nimi) ja samalla katsot koneelta josko bluetooth-kuvake tuolla kellon vieressä muuttuu. Kun se muuttuu (ainakin sen pitäisi) tuplaklikkaa sitä, jolloin se alkaa joko ensin puhelimessa tai koneella pyytämään pin-koodia, jonka sitten keksit (vaikka 1234).

Jos puhelin kysyy sitä ensin, näpytä se puhelimeesi ja päinvastoin. Kun olen puhelimeesi tuon syöttänyt, koneen pitäisi myös sen jälkeen kysyä samaa koodia. Nyt niiden pitäisi löytää toisensa ja "kaikki elivät elämänsä onnellisesti loppuun asti".

Olettaen että sinulla oli se BT-dongle.

3. paede

Tykkäykset:
    0
    Kiitti..

Sain tuon Phone Monitorin JOTENKIN toimimaan, kun soitin Sonyeric. tekniseen tukeen. Ja minulla ei ole vilelä Bluetooth. Tilasin juuri, koska tuolla kaapelilla ei saa siirrettyä pelejä tietokoneesta puhelimeen. Vain soittarit ja kuvat siirtyy. Laitankin uuden kys tuonne tuosta Bluetooth:ista. Että jos sais sen helpommin käyttöön kuin tuon kaapelin. (ei muuten tosiaan toimi kovinkaan hyvin tuo Phone monitor eikä muutkaan ohjelmat, jotka tuli puh mukana)

Jaa tämä viestiketju