1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T39m uudessa foorumissa

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Gospelist, 5/7/02.

1. Gospelist

Tykkäykset:
    0
    Tämä eilen Dundelionilta (hyvä kauppamies, suosittelen!) ostamani T39m vaikuttaa hyvältä luurilta, mutta heti tähän muutama pieni miinus:

-hitaus vähän jokaisessa valikossa
    -soittoäänien sävellyksestä taitaa puuttua tempon säätö yms, mutta eikös niitä soittoääniä saa muutakin kautta puhelimeen lisää?
    -muutamat näppäimet eivät ota kontaktia ellei niitä paina melko voimakkaasti
    -pikavalinnat henkilöille soittaessa eivät ainakaan vielä vaikuta yhtä käteviltä kuin Nokiassa
    -puhelimessa ei tekstiviesteille muistia - vai olenko väärässä?

mutta erittelen myös monia hyviä puolia:
    +valikko on muuten melko looginen ja helppokäyttöinen, sekä tietenkin hieno
    +näyttö on tosi hyvä, vaikka se fyysiseltä kooltaan ei pärjääkään 6210:lle - kuitenkin tosi tarkka, hyvä resoluutio ja selventävät harmaasävyt
    +näytönsäästäjä, näytön väri
    +äänitoiminnot (opin pikkuhiljaa, en vielä ole päässyt kunnolla sisään)
    +ominaisuudet, joita en tule pitkään aikaan käyttämään (GPRS, ehkä Bluetooth jos ei sovi yhteen muiden merkkien kanssa, kolmitaajuus)
    +kalenteri on tosi hyvä

ja lopuksi kysymyksiä, jotka on varmasti tulleet esille vanhassa foorumissa, mutta toivottavasti sallitte minun nostavan ne jälleen esille, vaikka niistä olisi ennenkin ollut puhetta:
    ¤mistä näkee softaversion? Mikä on uusin?
    ¤ja niistä soittoäänien hausta
    ¤toimiiko koodimuistio hyvin (jos jollakin on kokemuksia)

Lisään tähän threadiin kyllä jotain jos siihen on aihetta. Kiitos vastauksista ja kommenteista jo etukäteen!

2. Dundelion

Tykkäykset:
    0
    Kyllä puhelimessa nimenomaan on muisti tekstiviesteille, mikäli haluat tallentaa jonkin viestin, se tallennetaan simille. Näin ainakin muistelisin, korjatkaa jos olen väärässä.

3. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Softaversio: >*<<*<* (En tiedä mikä on uusin versio!)

Ja viestit tallennetaan simille, jos niin haluaa!

4. Dundelion

Tykkäykset:
    0
    Uusin sw-versio on ilmeisesti se, joka siinä puhelimessa on, päivitetty parisen viikkoa sitten.

5. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
  6. tanheis

Tykkäykset:
    0
    T39&Bluetooth

Bluetooth toimii loistavasti itselläni T39:llä Mitsumin GPRS palikan kanssa, jota olen kokeillut pöytäkoneessa ja nyt käytän kannettavassa.. Ei maksanut hirveitä 122€. Palikka koneeseen ja pieni ohjelma koneeseen joka laittoi com/lpt portit Bluetoothille..

Suosittelen lämpimästi!
    GPRS toimii bluetoothin kautta loistavasti.. Ostin eilen ja netti oli alussa heti 7h auki ja on ollu pari 4h sessiota eikä ole vielä kertaakaan katkaissut tai puhelin resetoinut itseään ja kysynyt PIN koodia.

Itselläni oli IR:n kans pieniä ongelmia en tiedä oliko puhelimessa vai tietokoneen portti epäyhteensopiva mutta Bluetooth korjasi kaikki ongelmat!

7. Miller

Tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt koodimuistiota ja hyvin toimii. Eli annat alussa tarkistussanan ja salasanan. Tarkistussanasta voit todeta että salasana meni oikein ja näet oikeat "koodit". Kokeilun vuoksi kerran annoin väärän salasanan ja t39 näytttää itse keksimän tarkistussanan ja koodit.
    Esim:
    oikea tarkistussana = Pirjo
    Puhelin näyttää = Fish
    oikeat koodit = 1234 ja 789
    t39 näyttää = 4867 ja 0141

Minun mielestäni tämä on erittäin höydyllinen, jos tarvitsee laittaa talteen "koodeja".

8. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo koodimuistiota käytän ja hyvin toimii.

9. Gospelist

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksista tähän asti. :)

Täytynee lukea ohjekirjaa lisää, mutta miten paljon niitä tekstiviestejä puhelimen muistiin mahtuikaan?

10. Pete

Tykkäykset:
    0
    En ole varma, mutta muistaakseni 40

11. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Yksi kysymys : kuuluuko T39m:ssä olla takuu sinetti antennin alla niinkuin T28s?

12. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kai se siellä on muiden vastaavien tapaan. Ainakin näkemässäni T39:ssä se on antennin alla.

13. Humpisti

Tykkäykset:
    0
    Kaikissa ei ole takuusinettiä edes uutena.
    (Eli älä suotta hätäänny ;) )

14. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toivottovasti mun T39m:ssä ei ole ollut.... :) Eilisen jälkeen se ei löydä verkkoa enää, ja takuuta siinä "pitäis" olla, käytettynä ostettu! Prkl! :(

15. jare

Tykkäykset:
    0
    t39 / Ericsson takuuaika ?

Onko takuu voimassa 60 viikkoa puhelimen akun alla olevasta päivämäärästä alkaen ??

16. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: t39 / Ericsson takuuaika ?

Ei, siitä päivämäärästä kun ostit puhelinta! Se päivämäärä joka on akun alla on valmistuspäivä / viikko!

17. Tarez

Tykkäykset:
    0
    Onko teillä ollut sellaista ongelmaa T39m:n kanssa, että oma ääni kuuluu vastaanottajalle älyttömän hiljaisena? Itsellä oli tämä ongelma, jonka takia puhelimen myin pois. Muuten kyllä erittäin hyvä puhelin ja halpa käytettynä, jos ei olisi tuota ikävää ominaisuutta niin luuri olisi minulla varmaan vieläkin.

18. Miller

Tykkäykset:
    0
    Minulla ei ole (ollut) kyseistä ongelmaa. Eipä ole muutenkaan puhelimen toiminnassa valittamista.

19. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mikrofoni on aika suuntaava, joten jos pidät läppää alhaalla kaulaa vasten, ei ääni kuulu kunnolla toiseen päähän.

20. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei minullakaan ole ollut mitään ongelmia sen puhelimen kanssa, kunnes verkko hävisi eilen (syytä siihen en tiedä)! No korjaukseen se kuitenkin lähtee!

Jaa tämä viestiketju