1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T310 soittoäänet

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja karlpe, 27/11/03.

1. karlpe

Tykkäykset:
    0
    Mainioita ne polyfoniset soittoäänet. Tuskin maltan odottaa, että joku soittaa minulle...
    Mutta jos haluan uusia soittoääniä, voinko tilata niitä näistä Suomi24:n, Radiolinjan tai Soneran palveluista? Siellä ei mainita Ericssonin puhelinmalleista kuin P800. Ericssonin sivuilta löytyneet eivät ole ihan sitä, mitä etsin.
    Vai pitäisikö hankkia tietokoneeseen se infrapunajuttu ja tehdä midejä itse (mikä onnistuu kyllä mainiosti)?
    Entäpä jos hankin jostain uusia pelejä, korvautuvatko vanhat pelit niillä? Rullalautapeli ja minigolf kun eivät oikein ole genreäni. Riittääkö T310:n muisti siihen, kun ainakaan rullalautapeliä en enää pääse pelaamaan; puhelin ilmoittaa liian vähästä muistista...

Muuten olen ihan tyytyväinen puhelimeeni, P900:n kun ei ollut varaa.

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Käytännössä kaikki polyfoniset kyllä toimii. SE:n Wap sivuilta löytyy jotain ääniä lisää ja takuu varma paikka on www.buumi.net siellä on eriteltynä mitkä äänet sopivat mihinkin puhelimeen, lisäksi www.mtv3.fi sivuilta ja mtv:n teksti tv:n kautta löytyy ääniä jotka toimivat. Itse olen T300:ssa ja T610:ssä ja P800:ssa saanut kaikki lataamani polyfoniset toimimaan riippumatta siitä mistä ne on tilattu. Lisäksi T310:llä pystyt vastaanottamaan tavnomaisia nokia soittoääniä jos ne nyt enään polyfonisten rinnalla kiinnostavat.

Jaa tämä viestiketju