1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T310:n käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Blue Joker, 18/4/03.

1. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    siis miksi tästä kännystä ei oo vielä tullu käyttökokemuksii, eikö kukaan foorumilainen ole vielä tätä hankkinut?
    onhan se ollu Esallakin jo mont päivää myynnisssä.

2. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Olin tuossa yhdessä vaiheessa kiinnostunut ko.luurista, mutta olen todennut sen, että R600 saa jäädä viimeiseksi SE:n luuriksi mulla. Eli muuten kyllä olisin saattanut hankkiakin tuon, mutta tästä R600:sta on nyt viime aikoina ollut hieman harmia.

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    T300:sta minulla on hyviä kokemuksia ajaltaan,
    mutta eipä tuo T310 kyllä kuitenkaan sytytä varsinkaan kun mielestäni se on vielä T300:aa rumempi ja Isohain testin mukaan vaikka polyfoniset on teknisesti paremmat (24 vs. 32) niin ne kuulostavat huonommilta, luultavasti huompilaatuisen kaiuttimen ansiosta.

4. ACDC

ACDC

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Aino
    itse en ole edes livenä nähny kyseistä puhelinta, en tiennyt ees että myyän jo..toi armeija vie kyl nii paljo aikaa.... ja R600 ei ole sonyericssonin luuri..

5. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllä muuten on. Akun alla lukee Sony Ericsson Mobile Communications AB.

6. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Olisi todella kiva kuulla kommentteja näytön laadusta ja käyttöliittymän nopeudesta. Ilmeisesti kalenteria ei ole, voiko joku vahvistaa?

7. Tee

Tykkäykset:
    1
    Tämä ei nyt varsinaisesti aiheeseen kuulu, mutta... tuo R600 onkin aivan sukka puhelin. Mulla oli se yhden vuorokauden heti myyntiin tullessaan. Siinä ei kyllä toiminut yhtään mikään. Kiikutin sen sitten suoraan takuuvaihtoon ja myin välittömästi pois. Eli älä ota tuosta mallista yleistä kuvaa "ridgeistä". Esim. T300 oli todella positiivinen kokemus.

8. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Yhen mallin takia ei kannata koko merkkiä unohtaa.

9. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    R600 on muuten loistava, mutta sen näppäimistö alkaa olla kulutettu niin loppuun. GPRS on nopea ja ei siinä mitään. Hakkaa Nokioitten nopeudet. Kun vaan olis niin kestävää tekoa kuin GH-388. Ah.. luuri joka ei hajonnut millään. Ei vaikka putos kerrostalon toisesta kerroksesta asfaltille.
    Heh.. no ei vaan, nyt ei enää oo SE:llä tarjota mulle mitään mielenkiintoista luuria. Lähinnä siksi täytyy vaihtaa merkkiä.

10. YGW

Tykkäykset:
    0
    Itse ajattelin tilata tuolta Saksasta T310, kunhan saisin myytyä tuon T66:sen pois. Hinta on n. 50e halvempi (handyattack vs. puhelinkioski) kuin täällä, kun postikulut lasketaan niin eroa ei jää kuin 30e, mutta kun tuo Communicam MCA-25 on täällä about 30e kalliimpi joten mieluummin tilaan sitten Saksasta. Häätyy myös kävästä tuolla Ruotsin puolella katsomassa saisiko tästä T66:sesta enemmän vaihdossa tuohon T310. Onko kukaan vielä ostanut tätä kyseistä puhelinta? Käyttökokemuksia saisi laittaa tänne päin.

Jaa tämä viestiketju