1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T300??

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja kellotin, 27/10/02.

1. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Selailin tuossa haulla nuita T300 aiheita. Ja harkitsin pitkään aloittaa uuden ketjun. Olen mitä todennäköisimmin hankkimassa T300 puhelimen.
    Puhelimessa on siis irda ja GPRS. Mutta millä tavoin voin siirtää kuvia puhelimesta tietokoneelle? Voiko siirtää data-kaapelilla, vai pitääkö hommata irda "pulikka"?

2. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    eipäs tommonen irda maksa paljon,JOS sen saa suoraan kiinni emolevyyn,kuten esim minulla.Maksoin asuksen irdasta 15€ ja hyvin pelittää.Muuten on aika kallis tommonen ulkonen IRDA,jotain 50€--->?

3. -juzuxel-

Tykkäykset:
    0
    varmaan tolla irda palikalla!

4. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mihinkähän malleihin tuo IR-200f (joka on myynnissä IDEsan:ssa) käy.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Miten tommonen sisäinen toimii? Siitä lähtee joku kaapeli missä päässä on infravalo? Tuskin puhelinta tietokoneen takana tarvitsee pitää ;)

6. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    http://www.deltaco.se/info/ir-200f.pdf

Tuossa on ainakin yksi malli (Infrapunaportti tietokoneen emolevyn liitäntään)

7. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Itteku oon näita datapojkar,niin ostin sen 15€,jatkoin sitä "lattakaapelia" tohon koneen kattoon,tein pienen reijän [2cm*1cm] ja siihen alle se irda ja semmonen tumma lasi päälle.Sitten laitat puhelimen vain kotelon päälle ja irda pelaa mainiosti

8. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    toimii toikin,mutta paljos maksaa??
    Katoin verkkokaupasta äsken ja ne asuksen irdat on loppunu =(

9. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    siellä kaapelin päässä ei ole pelkästään irda valo,myös pieni piirilevy

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse olen myös irdan rakentanut, toimii, mutta helvetin ruma ;) Voi laittaa kohta kuva...

Edit: Kyllä valmis tietoliikennemies yhden irdan tekee :) Ja jäähdytys pelaa ;)

11. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Paljonkohan siinä on se kantavuus? Ja eikös siinä ole se tietty sekstori miltä alueelta se ottaa yhteyden.

IR-200f näkyy olevan myynnisää idesanissa hintaan 37ecua, josta voi tinkiä.

12. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
  13. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Äääh vika viikon loppu kun on 10mb käytössä,noh kohta on tullu pari pelii ja "leffaa"

14. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko kenelläkään minkään laista tietoa mintako kuvaa mahtuu T300 muistiin. Ja pystyykö siinä päättämään minkä kokoisena sen kuvan ottaa?

Blue: Paljonko tuollanen viritys tuli maksamaan? Osat varmaan saa haalittua vaikka esim Bebek:stä.

15. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Toi on varmaan bebekin/kemon valmis sarjoja??

-Jee kohta on 100 viestiä täynnä

16. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    JA muistakaa siirtää kellojanne taaksepäin ??,että varmasti ehditte opiskelemaan/töihin
    Muuten hyvä syy myöhästyy koulusta =)

17. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Hmm..itseasiassa en tiedä. Keräsin osat koulussa romukopasta. Taisiis oli ne sielä jossain järkässä, mutta kunhan keräilin. Ei kait noi paljon maksa. Tosin lähtein ja vastaanotin on aika tyyriitä kuulemma..

Edit: Kyllä mä sitä reilut kaks viikkoa tein ilman varsinaisia ohjeita. Ahdasta tuli. Koko levyn alaosa menee täynnä hyppylankoja :)

Edit: Ja toi jäädytysrima on vain koriste ;) Tosin se toimii, mutta tarvetta ei taida olla...

Edit: Lähes vastaavan osasarjan hinta on näköjään 35e..

Lisäksi olen rakentanut PC-pohjaiset hälytysjärjestelmän vastaavalla tavalla. Aikaa meni joku kuukausi ;) Kuvan voi laittaa jos joku tahtoo...yhtä laadukas ;)

18. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pistä vain kuva. Menee vähän offtopicin mutta...
    Niin selailin tuolla www.bebek.fi sivuilla ja siellä oli jonkin lainen valmis sarja.

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tässä on se hälytinjärjestelmä jonka tein. Piirit eivät ole paikoillaan. Tuo liitettään tietokoneeseen, jolla se on myös konffattu. Sitten siihen vihreeseen sokeripalaan voi laittaa vaikka ovitunnistimen (voi myös laajentaa) Siten kun magneetit tunnistimissa eivät enää osu niin tulee siitä hälytys koneelle. Summerkinkin olisi voinut laittaa, mutta en sitä laittanut. Ledit kertoo laitteen tilan. Kuittaus ja resert painikkeet löytyvät. Mun mielestä rakentelu ja modaaminen on ihan kivaa, mutta nyt en ole mitään kovin vaativaa jaksanut väsäillä :)

20. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siis tuo rakentamasi varashälytin ottaa virtansa tietokoneesta. Mutta voiko siihen laittaa jonkun ulkoisen virtalähteen vaikkapa summerille.

Jaa tämä viestiketju