1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T300 pelejä

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja 3.1415926, 9/9/02.

1. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Näin hyviä pelejä saa Sony Ericssonin T300 luuriin ja noihan voittaa NOkia 3xxx pelit ihan mennentullen lähde mobil.se

Muokk:Nyt pelejä saa kai haettua täältä

2. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siinäpä hyvä syy ostaa Ericssonin puhelin...Ei hyvää päivää!

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    He! ehkä 3310:n , mutta taitaa tuon sarjan yläpäästä löytyä kyllä vastusta...

4. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No 3510i:stä ei ainakaan minun mielestä ole haastetta T300:lle, puhelimesta nimittäin puuttuu kokonaan multipelimahdollisuus(ei irda eikä sinihammasta) :), enkä usko 4096 värin vaikuttavan pelaamiseen huomattavasti, koska prossuteho asettaa myös omat rajansa, sitäpaitsi 3510i on huonompi resoluutio ja pienempikokoinen näyttö.

3650 ei lasketa koska se taistelee omassa rikkaitten teinien luokassa.

5. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kai noita kännyköitä peleillä myydään...

Multipelimahdollisuudesta: kerran olen pelannut kaksinpeliä 6110:lla aikaa sitten. Ei edes ollut kivaa.

OT!!:
    Pelejä jos haluaa niin kaupat on täynnä gameboy- ym. härpäkkeitä. Sieltä niitä.

Toki itse pelailen pa*kalla istuessani matoa ja siihen kannykkäpelit on tarkoitettu.

Ainoa asia, jota kaipaan T68:stä on laivanupotus, kerrassaan loistava peli.

6. manu

Tykkäykset:
    0
    Ai että nää "luokitukset" on hauskoja.

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No eipä tuo moninpelimahdollisuus Irdalla ainakaan ole mikään killeri ollut, BTllä siinä on jo ajatusta, muutta kova sana tulee oleen GPRSn yli, totta et GPRS on omat viive rajoitteet.
    Samaa mieltä Ei se väri ero varmaan itse pelaamisen mielekkyyteen vaikuta, näytön hitaus voi sen kyllä pilata. En tunne T300:sen tehoja mutta 3510issa niitä on sen verran että ei T300n ainakaan helpolla pääse.
    Määrä ei ole sama kuin laatu, mutta uskon kuitenkin että Nokian s30 s40 s60 että noihin sarjoihin tulee niin paljon tarjontaa softassa että todellisia helmiäkin sinne joutuu, ja SDK:t ovat ilmaisia.
    He. Tehdään vertailu taulukko sellainen missä itseä mielyttävät vaihtoehdot, myönnän että ko malli on vähän eri sarjassa, mutta itsehän T300:sen vertailukohteet valitsit...
    T300 on kyllä positiivinen tuote valmistajaltaan ja taitaa olla SE:n elämä/kuolema siitä aika pitkälti kiinni.

8. Terro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    90
    Taitaa edelleen puuttua tuosta T300:sta Java-tuki. Saattaa sovellusvalikoima siksi jäädä aika pieneksi. Ei välttämättä ihan hyvä asia. Lisäksi SonyEricssonilta oli kyllä virhe lyödä T68:n näyttö tuohon puhelimeen.

Itse veikkaan, että SonyEricsson ei tule markkinaosuuksiaan nostamaan tuolla nykyisellä tuotevalikoimallaan. T300:kin on täysin mielikuvitukseton puhelin. Puhelimessa on kyllä kaikenlaisia ominaisuuksia, mutta mitä sitten. Puhelin vain ei ole kiinnostava. Yritys ei ole pystynyt tekemään sellaisia puhelimia, joista tavallinen kuluttaja sanoisi: Tuon minä haluan.

Uskon, että SonyEricsson on pahoissa ongelmissa vuoden sisään. Sonyllä varmaan rahaa riittää, mutta riittääkö Ericssonilla?

9. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    no okei muutetaan luokkaa sitten, miten olis rikkaitten teinien ja köyhien bisnesmiesten sarja ;) vähän niinkuin siitä väliltä, tiedäthän: "iso possu ja pieni sika" tyyliin ;)

Joo mutta mä ainakin sain mobil.se:n sivuilta semmosen käsityksen, että noita pelejä voi ladata jonkun standardin mukaan.

Mikä minä sitten olen jos en ole tavallinen kuluttaja? ;)

10. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eihän sillä latausstandardilla ole mitään väliä, jos luurissa ei Java-sovellukset toimi.

11. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Ihan mukavia pelejä. Tosin itse en pane niille mitään arvoa puhelimissa.

Murtonen: Kyllä niitä peleillä myydään. Monesti ainoat asiat, jotka asiakas kysyy puhelimesta ovat: "Mitä pelejä siinä on?", "Saako siihen tilattua soittoääniä?", "Saako siihen logoja?", "Voiko sillä lähettää kuvaviestejä?". Ja onhan se tietysti tärkeä, että on hyvät pelit, niin voi kuluttaa aikaa, jos ei voi soittaa kun kentät häipyvät koko ajan. :=)

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ja kun lukee tätäkin foruumia tärkeitä / kysyttäjä asioita:
    Taustakuvat
    Soittoäänet
    Pelit
    Värilliset tasutakuvat
    Moniääniset soittoäänet
    Saako kaapelilla ladattua ääniä/kuvia/pelejä jne.

Uusimmat esittellyt luurit ovat jo aika kilpailukykyisä taskupeleille, ja varsinkin kun ne pelit maksaa vähemmän ja internet yhteys mahdollistaa uusia mahdollisuuksia.

13. Terro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    90
    Taitaa puhelimet viedä Gameboy:ltä lähivuosina maton alta -> Nintendo tekemään pelejä kännyköihin. 7650:aan saa jo varmasti hienompia pelejä kun Gameboy:hin.

14. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mee tuu, viimeksi viime viikolla. Ihan liian pieni "kenttä" kahdelle madolle.
    Vai että nykyisin puhelimet valitaan pelien perusteella. ;)

15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse en ole koskaan "pelannut" mitään kännypelejä. Esim Siemens ME45 ja 9210 pelejä olen kokeillut jokaista n.1min. Siihen jäi. T68:ssa tuskin sitäkään. Pelit on näyttäviä ja varmasti varsin mukavia, mutta eivät ne mua pahemmin liikuta.

16. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Se on siinä ja siinä harkitsenko enää tuota T300:sta. Sillä kameralla tuskin tekisin paljon ja BT ja IrDa ovat oikeastaan ihan sama onko vai ei, koska HF:ää en käytä. 3510i:n ja 3650:n näytöt lyövät väreissä kyllä T300:n. Java-tuki olisi hyvä olla T300:ssa, mutta näköjään puuttuu. No kaikista mainitsemastani kolmesta luurista löytyy omat hyvät/huonot puolet.

17. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tiedän. Sisko antoi kännykkänsä kriteereiksi seuraavat: pelit, soittoäänet ja logot ja nokia.

Onneksi joku vielä haluaa muitakin ominaisuuksia... Kännykkäpelit ovat mukavia lisukkeita. Se vain ei minusta ole top10:ssä kannykän ominaisuuksissa.

18. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Eihän ne olekaan pääosassa T300 niinkuin ne oli Z700, T300 on enemmänkin bisnespuhelin joka tukee näyttäviä pelejä ja muuta viihdettä. jos et usko kato vaikka tästä, mitä kaikkee T300 kuorien alta löytyy.
    Miten niin muika ei ole mitään väliä, en usko että hieman erilainen standardi heikentää tarjontaa huomattavasti, koska sovellukset joudutaan tekemään suurimmassa määrin mittatilaustyönä joka puhelinta varten, kun joka puhelimessa on usein hieman eri resoluutio, värisyvyys ja toimintanäppäimet.

19. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mielummin pelailen oikealla pelikonsolilla tai pc:llä, kuin kännykän pieniä ja aika yksitoikkoisia pelejä.

20. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mutta puhuit latausstandardista. Jos t300:an saa pelejä, jotka toimivat siinä on se toinen asia, kuin millä tavalla ne ladataan puhelimeen. (Javan ideahan muuten on, että sama sovellus toimii useassa eri ympäristössä, johon sen leviäminenkin tulee perustumaan.)

Jaa tämä viestiketju