1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T300 operaattorilogo

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Juustonakki, 12/6/03.

1. Juustonakki

Tykkäykset:
    0
    Voiko T300:n operaattorilogon tilalle laittaa omia kuvia? Muitan jossain tällaisen kikan nähneeni, mutta haku ei tuottanut tulosta.

2. YGW

Tykkäykset:
    0
    Itsekki olen joskus ajatellut, että saisiko tuon operaattori logon tuolta kokonaan pois, että tausta kuva näkyisi "paremmin".

3. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Siis mistä te nyt puhutte? Taustakuvasta vai operaattorin nimestä, joka lukee yläreunassa? Jostain muistaisin lukeneeni, että sitä operaattoritekstiä ei saa pois mitenkään.

4. YGW

Tykkäykset:
    0
    Itse ainakin puhun juuri tuosta operaattoritekstistä.

5. Juustonakki

Tykkäykset:
    0
    Operaattoritekstistä nimenomaan. Muistan täällä jossain nähneeni linkin sivulle, missä oli ohjeet, joilla sai jonkun kuvan tuon tekstin tilalle. Tietäisikö joku ystävällinen tuota linkkiä?

6. valtra

Tykkäykset:
    0
    onko muuten T300 kalenteria ja kannattasko semmone puhelin ostoo tekköökö mittää

7. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ei taida löytyä kalenteria (muistaakseni jossain sanottiin niin). Mäkin mietin koko ajan et pitäiskö tuo 199 e tarjous t300 + kamerasta hyödyntää, mut kun en tiedä yhtään miltä kuvat luurissa näyttää, niin ei kehtaa ostaa =/ Täs nyt on kyllä tulos muitakin hyviä luureja lähiaikoina (esim. siemens m55), et en ainakaan vielä osta t300:sta.

8. Arnold

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia E4
    No ei näytä kovin hyvältä, ei. Mutta minua se ei kyllä haittaa tippaakaan, koska eihän niitä kuvia ole tarkoituskaan puhelimella katsella. Tietysti, jos joku siihen tarkoitukseen kuvia haluaa ottaa, niin asia on eri.

9. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Puhelimestahan niitä kuvia juuri onkin tarkoitus katsoa. Sitä varten MMS on, että niitä lähetellään toisille ja kuvat voi katsoa suoraan puhelimen näytöltä. Saahan niitä toki siirrellä tietokoneellekin, ja ehkä t300:n tapauksessa on ihan suositeltavaakin, näytön tasosta johtuen.

10. Arnold

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia E4
    Kuka käyttää mitenkin, minä sanoinkin että minulle ei tuollaisella ole mitään väliä. Koko MMS on minulle täysin turha, en tunne ketään joka edes pystyisi vastaanottamaan moisia!

Jaa tämä viestiketju