1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T300 myyntiintulopäivän arvaus!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja -juzuxel-, 12/10/02.

1. -juzuxel-

Tykkäykset:
    0
    Eli onko jollain jotain tietoa koska tulisi! minä itse luuluen että marraskuun alussa mutta onko jollain tietoa?

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    Marraskuun puolelle menee varmasti... mutta, myyntiintulopäivä on yhdyssana ;) =)

3. -juzuxel-

Tykkäykset:
    0

4. aphc

aphc

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N900
    28.10.2002

5. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ruotsissa ja Tanskassakinhan kyseinen luuri on jo myynnissä. Mahtaiskohan olla järkevää hakea T300 Ruotsista tai vaikkapa tilata jostain Ruotsalaisesta nettikaupasta.

6. Aero

Tykkäykset:
    0
    Varmaan tulee halvemmaks, ja siitähän löytyy sit jopa suomen kieli. En ymmärrä miksi Suomi jää aina kaikesta jälkeen, 7210:aakin on muualla Euroopassa myyty jo jonkunaikaa. Ehkä valmistajat jättävät Suomen viimeiseksi koska täällä kuluttajille on aivan yksi hailee mikä puhelin on, eikä kovinkaanmoni jostain aivan ihemeen syystä osta samppaa tai sonyerkkiä tai jotain muuta kun nokiaa...

7. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eiköhän se T300:n tule viimeistään marraskuun alussa.
    Mielenkiintoinen vaihtoehto uudeksi luuriks itselleni, mutta enpä sitten tiedä, mutta jokatapauksessa odotan ensi vuoden puolelle uuden luurin hankkimista. Itse olin vasta Saksassa ja en törmännyt niin T300:n enkä myöskään 7210:n joten ei suomeen nyt varmasti ihan viimeisimpänä uutuudet tule.

8. -juzuxel-

Tykkäykset:
    0
    no kerro mulle joku luotettava ruotsalainen nettikauppa mis noit olis!!

Jaa tämä viestiketju