1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T300 ja soittoääni

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja corrafig, 28/5/03.

1. corrafig

Tykkäykset:
    0
    Kun kuka tahansa soittaa, niin ensiksi kuuluu lyhyt soittoääni, joka on joku niistä valmiista äänistä. Se kestää sekunnin tai pari ja sitten alkaa vasta itse valittu soittoääni.

En ole laittanut kellekkään soittajalle omaa ääntä.

Eli miten tuon saisi, että alkaisi heti soittamaan sitä itsevalittua soittoääntä (yleinne soittoääni)?

2. krisse

Tykkäykset:
    0
    sama vika mullakin: eli ensin pärisee parikertaa ja sitten vasta alkaa itse valittu biisi...ilmeisesti puhelimen ominaisuus?

3. corrafig

Tykkäykset:
    0
    Voihan se olla, että se ensiksi "varkoittaa", mutta jotenkin oudolta tuntuu, jos tuota ei saisi jostain pois... Ärsyttää kuitenkin hieman tuollainen. :D

4. Wooz

Tykkäykset:
    0
    Sama mulla :p ja muutenkin noin moniääniset äänet alkaa niinku voimistuva soittoääni vaikka se ei edes ole päällä :p

5. Arnold

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia E4
    Eli jos itse muokkailee noita ääniä, niin kun lisää pari sekuntia tyhjää soittoäänen alkuun, niin ääni kuulostaa alkavan heti. Eikös niin?

6. corrafig

Tykkäykset:
    0
    Toi on jo toinen juttu. Jos laittaa tyhjää kappaleen alkuun, niin silloin kun joku soittaa, niin ensiksi kuuluu puhelimen oma pirinä Sitten hiljaisuutta ja sitten alkaa normaalilla äänellä oma ääni.

Eli ei toi noinkaan ole hyvä. :D

Kun vain saisi sen oman äänen siitä alusta pois.

7. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin

8. Arnold

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia E4
    Ei taida olla vika kyseessä, kun noin monella tuossa ylempänä on sama juttu ja minulla myös, eli tuo lyhyt pirinä lienee samalla tavalla ominaisuus kuin äänen alkaminen hiljaisempanakin.

9. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Enpä tuollaista havainnut kun itse käytin T300:a, täytyykin koittaa samainen laite kun on nykyään emännällä käytössä.

10. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Onkos joku keksinyt tähän ratkaisua? Minunkin puhelimessani on sama ongelma, enkä sitä voimistuvaa ääntä haluaisi käyttää - ja se pirinä ärsyttää...

11. corrafig

Tykkäykset:
    0
    Eipä ainakaan itselle ole tullut kohdalle.

Onko teillä muuten etukuoresta hieman yläosaa irti? Itsellä on ainakin se koko etuosa lähdössä irti liimauksistaan, joten pitänee laittaa jotain liimaa sinne lisää, kohan avautuu vielä hieman enemmän.

12. MW

Tykkäykset:
    0
    Kun joku soittaa, kuuluu muutaman kerran tavallinen "prr prr2 ja sitten alkaa voimistuen poly. Minusta erittäin ärsyttävää, olen muutenkin pettynyt T300 huonoon kaiuttimeen.

Jaa tämä viestiketju