1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T28:n läppävika

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Guest, 27/7/02.

1. Guest Vieras

On toi T28:n läppä ollu vähä huono jo kaua mu nyt se perkele irtos toisen puolen kiinnityksestään ja mä sitä kiinnitystappia söhrätessäni tungin sen sinne koloon sisään ja nyt sitä ei saa enää ulos.. Ja huolto on kallista takuuajan jälkeen!!! Voi ei, pitääks mun haudata mun rakas erkki!!!!
    läppälaskurissaki vaan 68387:((((( Nii eli kysymys: mitä kannattas tehä? Huoltaa, yrittää fixaa ite vai ostaa joku uus rimpula?

2. Gospelist

Tykkäykset:
    0
    Tee nyt mitä parhaaksi näet. Nuo läppäviat tuossa luurissa eivät ole mitenkään harvinaisia, joten ehkä huolto ei maksa mitään kun kerran kyseessä on tyyppivika. Vai onko?

Jos ei muuta ratkaisua niin yritä löytää jostain T29 tai T39... tai joku muu vastaava hyvä luuri...

3. JYP:n mies

Tykkäykset:
    0
    Mulla kävi T28:n kanssa harvinaisen hyvä tuuri, kun pidin sitä yli kolme vuotta, eikä huollossa tarvinnut käyttää kertaakaan. Kaveri joutui käyttämään vuoden käytön aikana kaksi kertaa huollossa juuri tuon läppävian takia. Nopeasti laskettuna olen omistanut yli 10 puhelinta ja yksi on vain käynyt huollossa ja se oli yllätys yllätys Nokian 3210.

Jaa tämä viestiketju