1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

t-mobile

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja waldo, 12/6/05.

1. waldo

Tykkäykset:
    0
    latasin täältä valmistajan omilta sivuilta englanninkielisen päivityksen, pistin johdot kiinni ja activesynchin päälle. sitten käynnistin päivitysohjelman. no, tämä pda:han tästä aivan simahti eikä tee nyt yhtään mitään. Jos ei ole kiinni missään näytöllä lukee "serial" ja jos usbi kiinni lukee "usb".

Niin on aika erikoista valmistajan oma softa sekoittaa puhelimen. No, olihan tämä vehje jo päivän vanha ja todella edullinenkin. Sai olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun mitään tämän untamofirman laitetta hankin. Kannattaa muidenkin välttää!

2. k7v

Tykkäykset:
    0
    Se kielenvaihto ei välttämättä onnistu ihan tuostavain vaan yleensä joutuu muokkaamaan niitä päivitystiedostoja xda3nbftool-ohjelmalla, tarkemmat ohjeet löytyy netistä (tai googlen välimuistitus). Kannattaa lukea tuolta xda wikipediasta (heti kun se toimii taas) löytyvä blueangel update ohje myös, josta saa hyvän kuvan mitä kaikkea tuossa kielenvaihdossa joutuu tekemään.

Laitteesi käynnistyy nyt bootloader tilaan. Silloin kun sinulla on usb kaapeli kiinni siinä niin softan voi ladata siihen usb:llä. Kokeile vaikka alkuun palata takaisin saksankieliseen softaan. Itselläni taisi myös jonkun kerran epäonnistua softan päivitys ja käydä samalla tavalla, mutta onneksi tuossa on mahdollisuus yrittää uudelleen. Eli laita se laite usb:llä koneeseen kiinni ja käynnistä se softan päivitys.

Niin ja vielä, että siihen ei ole välttämätöntä laittaa juuri t-mobilen softia, vaan myös Qtek:n, i-maten, yms. pitäisi kelvata jos jostain löydä sellaisen. Tarkempia ohjeita xda-developersin forumilla.

3. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mullakin oli käynyt samalla tavalla mun puhelimen kanssa (tosin ei ollut t-mobile mda compact) et jäi bootloader-tilaan. Onneks sentään sain flashattya tavallisen softan sisään. Koita uudestaan, kyllä se siitä :)

4. waldo

Tykkäykset:
    0
    joo, olen nyt ainakin 10 kertaa koittanut eri softia laittaa siihen, mutta ei onnistu. täytyy varmaan pistää paketti postiin ja pyytää jos antais rahat tai uuden laitteen..

5. waldo

Tykkäykset:
    0
    ONNISTUI!

Hei, nyt se lähti toimiin! Sen pitikin olla ihan pelkästään tälle laitteelle tarkoitettu rom.

6. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: ONNISTUI!

Heh. Yrititkö jotain qtek 9090:n romia siihen flashata? :D

7. andretti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Herätys, ei kai ne kauppaa rupeaa purkaa jos itse olet saanut luurin solmuun. Itse pistin juuri tilaukseen saksasta T-mobilen MDA3 luurin ja siinä mainittiin että jos softaa muuttaa on takuu rauennut. et silleen, käytä sitten saksawintoosaa tai päivitä - vaikea valinta...

ohimennen muuten tein pikku kyselyn jos saisin suomalaiselta qtek myyjältä enkkupäivityksen ko. laitteeseen. yksi vastasi huutoon hyvinkään datagroupista - hintaan 132€!!! hittolainen, mä kun etsin pilkkua siitä luvusta. otetaan suomilisä näin siis takaisin näköjään.

Jaa tämä viestiketju