1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

T-Mobile Sidekick III

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Ken2, 22/11/06.

1. Ken2

Tykkäykset:
    0
    Sattuuko joku tietämään jos kyseinen puhelin (T-Mobile Sidekick III) toimii Suomessa? Luultavasti sehän on operaattorilukittu, mutta jos lukituksen saa poistettua niin toimiikohan täällä Suomessa?

Kiitos etukäteen.

2. Petey_138

Tykkäykset:
    0
    1-2-3-4

Oisiko kenellekään tullut tähän asiaan mitään uutta tietoa?

3. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Kyllä sen pitäisi toimia, en ainkaan nää syytä miksi ei :)

4. Drummaster

Drummaster

Tykkäykset:
    0
    aika hienonnäköinen puhelin,saattaa vaan olla aika hintava :(

5. Ss86

Tykkäykset:
    0
    Itse olen ajatellut tilata netistä t-mobile sidekick 3:sen. Tietääkö kukaan sivustoja, joista toimittaisivat Suomeen näitä??

Ilmeisesti näissä on jotain lukituksia, jotka saa poistettua, jos vain tietää miten...??

Jostain luin, että netti puhelimessa ei toimisi muuten kuin t-mobilen kautta. En sitten tiedä pitääkö paikkaansa.

6. Aphasia

Tykkäykset:
    0
    Minä ostin juuri pari päivää sitten Sidekick 3:n ebaysta ja nyt odottelen koska se saapuu perille. Mitä nyt oon netistä lueskellut niin T-mobilen puhelimet on sidottu liittymään pariksi vuodeksi, mutta lukituksen saa avattua niin että sidekick toimii puhelimena. (puhelut, viestit, MP3-soitin, kamera yms. mitkä eivät nettiyhteyttä vaadi) Netti ei siis toimi jollain toisella SIM kortilla. Näin ainakin minä oon käsittänyt.

Onko täällä kellään kokemuksia nuista SIM kotin lukituksen poisto korteista joita on tässä myyntiin ilmestynyt? Omaan SIMiin tehdään esim. reijittäjällä aukko ja lukituksenpoistokortti asetetaan SIMin päälle, ilmeisesti mm. tuon pitäisi sidekickeihin toimia, mutta tiedä sitten?

Jaa tämä viestiketju