1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

t-mobile mda compact

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja waldo, 3/6/05.

1. waldo

Tykkäykset:
    0
    olen hankkimassa saksasta uutta puhelinta, mielellään pda-puhelin yhdistelmää. handyattacke.de:stä löytyi t-mobile mda compact, joka on mielestäni tosi edullinen. Sehän on kai periaatteessa sama puhelin kuin qtek s100.

niin kun ilmoituksessa lukee että: Das Gerät ist NOT SIM-LOCKED, niin mun käsittääkseni se ei oo sim-lukittu. mutta toi not voi kai sekin tarkoittaa eri asioita saksan kielessä, osaako joku minua viisaampi kertoa, mitä se oikeasti tarkoittaa?

2. jok74

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    useita
    Operan tulkkaus oli "The equipment is EMERGENCY SIM LOCKED", mitä se sitten käytännössä tarkoittaakaan...

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Eiköstä qtekkeja saa suomesta? niin kanattaa varmaan ostaa Suomesta.

4. waldo

Tykkäykset:
    0
    saahan niitä joo, mutta tää saksan versio on noin 300 euroo halvempi.

5. Leicola

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    6s
    Todellakaan ei kannata Suomesta ostaa ja maksaa 700e, kun handyattackesta saa alle neljään sataan saman laitteen. Ainoina eroina T-Mobilen brändäys (saa ite poistettua) ja saksankielinen ohjelmisto. (flässäys lontoox ei vaikeeta)

Itse juuri tuolta Handyattackesta ko. laitteen tilanneena suosittelen kauppaa lämpimästi. "Das Gerät ist NOT SIM-LOCKED" tarkoittanee mielestäni että luuri ei ole SIM-lukittu, ainaski mulla toimii moitteettomasti.

6. waldo

Tykkäykset:
    0
    Joo, noniin. Pistin tilauksen menemään sinne tästä mda compactista. Kiitos asian valaisemisesta, oli iso apu! :)

7. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Mitäs kun tuossa T-mobile compactin kohdassa ei lue enää "oikeaa" hintaa vaan on tällainen merkintä:

Melkein ymmärsin mitä tuo tarkoitti mutta "zusätzlich gutschreiben" jäi suomentamatta :) joten ei tuo lause mulle auennut.

-John

8. minardi4

minardi4

Tykkäykset:
    0
    kyllä siellä oikea hinta näyttää löytyvän eli 386€

9. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ota sieltä sivusta Hand ohne Vertrag ja sieltä sitte div. Hersteller

10. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Tilasitko jo waldo mda compactin? Tietääkö kukaan miten vaikea se käyttiksen kieli on päivittää englanniksi? Meinaan että onnistuuko suomen/englanninkielisen tietokoneohjelman kautta flashaamalla tjsp. vai pitääkö saksankielisiä puhelinvalikoita selata?

-John

11. waldo

Tykkäykset:
    0
    tilasin

Tilasin pe 3.6. sen, ja tuli perille seuraavana perjantaina. Toimi ihan hyvin. Yritin vaihtaa sen englanninkielisen softan, mutta siitä laite sekosi, ja jouduin tappelemaan sen kanssa koko viikonlopun. Lopulta se lähti taas toimimaan. Siis periaatteessa on helppo päivittää, mutta ei välttämättä oo soveltuvaa päivitystä. Mulle ehdoteltiin xda developersin forumia, ja ehdotan sitä myös sulle, siellä on paljon tietoa aiheesta.

12. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Okei, foorumi löytyi ja asiaahan tuolla on!

Siis toimi... vai toimii? Eli onko laite vielä käytössä? Oletko yleisesti tyytyväinen tuon vehkeen toimintaan, ja oletko ennen käyttänyt PDA-laitteita tai muita vain kosketusnäytöllisiä vehkeitä?

Itse omistan SonyErkki P800:n ja käytän sitä ilman näppäimistöä joten luulisi että toi MDA compact kävisi mulle kuin nyrkki silmään.

Ootko käyttänyt sitä jo viihdekäytössä (internet-selailu, pelit, filminpätkät, mp3)? Jos olet niin mitkä fiilikset? Pyörittääkö leffoja? ;)

-John

13. Leicola

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    6s
    Nettiselailu onnistuu erinomaisesti pocket explorerilla, varsinkin ku näytön saa käännettyä. Pelejä ja muita hyötyohjelmia tohon on säkkikaupalla ympäri nettiä, ja pienellä säätämisellä niistä ei tartte maksaa euroakaan ;). Leffat pyörii hyvin, tosin aurinkoisella ilmalla niiden seuraaminen on hivenen vaikeaa mut muuten toimii erinomaisesti!

Nyt ku tuli noista elokuvista puhe niin voisin kattoon ton How Highin loppuun ku tääl töissä ei liiemmin oo just nyt tekemistä...

14. waldo

Tykkäykset:
    0
    Siis toimii edelleen. Kyllä kosketusnäyttö on kätevä, ei tarvi painella montaa nappia. Vähän vaikee käyttää yhdellä kädellä. MP3, avi ja mpeg toistuu kaikki. Selain toimii, joskin vähän hitaasti gprs-yhteydellä. Ensimmäinen kosketusnäyttölaite.

15. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Tilasin minäkin sitten MDA compactin. Pihinä miehenä ostin tietenkin käytetyn mutta kuitenkin ;) Pitäisi saapua ensi viikolla.

-John

16. kumppa

kumppa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 + Sonera
    Tuli sitten hommattua kyseinen puhelin ja pajotettua englantisofta sisään.
    Hieno puhelin kunhan tottuu käyttämään.
    Ei kukaan pystyis auttamaan noitten MMS-asetuksien kanssa?
    Tarttis tietää miten ja minne määritellään TF:n asetukset sillein et ne toimii...tähän mennessä ei oo tullu yrityksestä edes sanomista =)

17. Donza

Tykkäykset:
    0
    Saakos tuohon suomenkielistä softaa? Jos ei niin toimiiko enkkusoftalla skandit?

18. kumppa

kumppa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 + Sonera
    Eikai siihen saa suomenkielistä softaa...ainakin Qtekin softalla toimii skandit ja saahan ne jollai lisäsoftalla jollei muuten

19. kumppa

kumppa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 + Sonera
    Eikö kellään ois edes QTEK S100:n MMS-asetuksia Soneralle? Näkis edes että mitä mihinkäkin pitäs laittaa. Sit se osoitteiden muokkaaminen ois helpompaa ku kaikki ois siellä missä pitäis.

20. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6619
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Nuohon saa ladattua IMEI:tä vastaan osoitteesta www.qtek.fi

Jaa tämä viestiketju