1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

t 300 Muisti

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja jaski, 27/5/03.

1. jaski

Tykkäykset:
    0
    Mulla on T 300 eikö sinää oo enempää mistia ko jokuu
    500 kilo tavua olen kuullut että siinä on jotain kaks mega tavua

2. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mistähän olet tuon 2 megaa repäissyt, ei tod ole. Tarkkaa määrää en muista mutta tuo 500 kiloa lienee lähempänä totuutta.

3. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Muistia on 1 Mt, käytänössä vapaana uudessa puhelimessa joku 700 kt

4. Arnold

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia E4
    Minulla on uusi puhelin. Kun menee valikkoon Viestit -> MMS -> Muistin tila, lukee: "Vapaana: 457 kt". Oliko muilla samalla tavalla?

5. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Vanhassa softassa on myös mahdollista poistaa aluperäisten kuvien pikkukuvat jolloin tilaa vapautuu joku 100kt. Onko muuten tossa 457kt poistettu kaikki pelit ja mms-esittelyviestit?

6. Arnold

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia E4
    Ei kun siis puhelin on uusi, eli tarkoitin että sille ei ole tehty yhtään mitään muuta kuin otettu paketista, ja luku on 457kt.

7. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Jos poistat ne puhelimessa uutena tulevat MMS-esittelyviestit niin saat jonkun 100 kt lisää muistia. Ilmeisesti softaan on tullut jotain lisää, koska itse muistelen että minulla aikoinaan olisi ollut uudessa missä oli kaikki esittelyviestit ym. mukana vapaata noin 600 kt. Mutta muistiahan saat vapaaksi poistamalla sellaisia soittoaääniä, pelejä yms. jotka ei miellytä.

8. Tatu

Tykkäykset:
    0
    Kun sain puhelimen uutena, siinä oli vapaata muistia 454kt, sitten poistin lähes kaikki kuvat ja soittoäänet, jonka jälkeen muistia oli jäljellä enään 451kt, ja siitä se ei muutu enään millään.. kummallista?.. tietäiskö joku mistä johtuu?

edit: vastaus löytyikin toisesta ketjusta.

Ja mistä johtuu että t300 ei suostu siirtämään numeroita SIM kortilta puhelimen muistiin? sanoo että muisti vähissä ja kaikkia tietoja ei pystytty siirtämään.. nimet se siirtää, mutta ei numeroita.

edit: tähänkin löyty vastaus toisesta ketjusta.

9. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju