1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tämän hetken halvin liittymä?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja fly, 12/8/02.

1. fly

Tykkäykset:
    0
    Elikkä mikä liittymä on tällä hetkellä kaikista halvin omistaa ja puhua?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jos yksinkertainen hinnoittelu on halpaa niin valitsisin Tandem Ainan tai jos ei tarvitse käyttöönsä ylimääräisiä lisäpalveluja ja tyytyy hieman heikompaan kuuluvuuteen niin kotimaassa kuin ulkomailla valitse Telia liittymä.
    Jos ei kaipaa yksinkertaista hinnoittelua, valitsisin Dna perusliittymän.

3. fly

Tykkäykset:
    0
    Liittymän käyttö tulisi olemaan puhumista ja tekstiviestien lähettelyä, joten wap ja GPRS palveluiden hinnoilla ei ole väliä.

4. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuten tällä foorumilla on moneen kertaan todettu, niin yksiselitteistä vastausta kysymykseesi ei ole olemassakaan.

Radiolinjan Tandem Aina Tekstariliittymä olisi kuitenkin luultavasti paras vaihtoehto, jos lähetät yli 125 tekstiviestä kuussa ja soittelet paljon erityisesti päiväsaikaan ja sikinsokin eri operaattorien liittymiin.

5. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sehän riippuu täysin siitä, mihin soitat ja mihin aikaan. Ota puhelinerittely ja laske soitot eri operaattorien hinnoilla. Yleensä kuitenkin eri operaattoreille soittaminen maksaa eri hinnan (poikkeuksena esim Tandem Aina, jolla hinta on sama kaikkiin numeroihin ja kaikkiin kellonaikoihin). Yleisimmin soitetuista puheluista se täytyy laskea. Esim Hesarin sivuilla on laskuri, joka ei kuitenkaan välttämättä tietysti anna ihan oikeata totuutta.

6. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Jos lankoihin soitat

Jos soitat lankaliittymiin ja puhut paljon illalla tulee DNA sinulle edullisimmaksi. Itse vertailin tanden ainaa ja dnaa huomasin vissin eron.

Mutta kaikesta tästä huolimatta valinta on SINUN

7. Pakana

Tykkäykset:
    0
    TUolla kaikkien operaattoreiden hinnat yhdessä taulukossa:

8. Fobin

Tykkäykset:
    0
    Täytyy sanoa, että vallan mainio taulukko!

-F-

9. Ares

Tykkäykset:
    0
    Kiitän Pakana. Moista sivustoa olen vähän kaipaillut. =)

10. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Olkaapa hyvä :)

Tuo sivu on ollut jo useamman vuoden olemassa, mutta hieman hankala sitä on "mainostaa".

Mä en tarkaan muista koska mä tuon sivun laiton alunperin, mutta silloin se oli operaattorien mukaan aakkosjärjestyksessä, myöhemmin uudet operaattorit on vaan lisätty perään :)

11. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Kiitoksia vielä kerran hieno taulukko.
    Miten niin on hankala "mainostaa"? Jos siihen on vain kerätty operaattoreiden voimassaolevista hinnastoista tiedot, niin silloinhan se on vain kuluttajien palvelemista. Varsinkin jos pitää vain huolen että mahdolliset hintamuutokset päivitetään mahd. nop. ;)

12. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Siis hankala saada julkistuutta tuolle. Tuo tuskin kovin kummoista julkisuuttaa saa kun mä tällä foorumilla huomautan siitä aina sopivassa topikissa.

Ja yleensä mä olen onnistunut aika lyhyellä varoitusajalla tuon päivittämään. Esim RL aina liitymän tullessa hinta oli mulla tuolla ennen kuin rl:n omilla sivuilla :D. Ja "rutiini tarkastuksen" mä teen suunnilleen kerran viikossa, vaikka en päivitäkkään sivua mitenkään, eli nytkin tuo on tarkistettu muistaakseni maanataina, vaikka se on päivätty heinäkuulla tuo sivu. Tosin kun mä olen lomalla tuo sivu on aivan oman onnensa varassa.

Jaa tämä viestiketju