1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tähän voi antaa 3650:sta negatiivisia palautteita

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Anonymous, 1/3/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Siirtäkää modet tämä topic 3650 juttujen jatkoksi,jos ei saa olla omana.Moni on tietenkin pitänyt 3650aa hyvänä laitteena,mutta kaksi päivää riitti mulle kyseisen"lelun"hiplaamiseen.
    -Erittäin muovinen
    -Takakansi mallia 8310,eli erittäin kosketusherkkä taskussa ja oli pari kertaa irti laitteesta.
    -Näppäimistö ympyrän muodossa ei sovellu ainakaan mulle,kun tekstareita pitäisi kirjoittaa.Hidasta,kuin etanan juoksu.Ehkä tottuu ajan kanssa.
    -Videokameran taso alle arvosteluasteikon.Epäselvä,liian lyhyet clipit(15sek) ei riitä mihinkään.
    -Tuntuma isossa kädessä oli sellainen,että todella kevyt lelu olisi kädessä.
    -Puhelin jumiutui kahden päivän aikana kolme kertaa ja kaikki saman toiminnon,eli videon katselu tilanteessa,kun samaa pätkää sahasi katsellen useita kertoja peräkkäin.
    -Puhelin soveltuu parhaiten kuitenkin nuorisolle ja hinta tulee kokemaan samanlaisen inflaation,kuin 5510 aikanaan.
    -En missään nimessä suosittele laitteen ostamista,kun vielä pika esimerkkinä ottaa 7650n,niin se on sata kertaa parempi puhelin.(eikä niin teenage malli,kuin tämä 3650.)
    Toki puhelimessa oli hyviäkin ominaisuuksia,mutta niitä voi sitten laitella sinne päätopickiin.

2. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    Minun 3650 on ollut kerrassaan mainio! :)
    mutta kyllä siitäkin löytyy jonkinverran negatiivistä:

-Takakuori heiluu, jonkin verran
    -Softa Hitautuu välillä
    -Näytön taustavalot pysyvät liian vähänaikaa päällä (siis kun puhelimeen ei koske)
    -Jumittelee (aina joskus) videoit katsellessa
    -Akku kestää suht kovassa käytössä vain päivän...

Minä kyllä suosittelisin ennemmin 3650 kuin 7650.

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Näppäimistötuntuma jostain todella syvältä. Näppäimistön muotoiluun voisi ehkä tottuakin jos oikein yrittää, mutta muovinen ja "muljuileva" tuntuma vie viimeisetkin fiilikset.

Muotoilukaan ei iske (tuntui saippuakotelolta kädessä).

Joten ei kiitos tälle puhelimelle.

Jos haluaa kamerapuhelimen, niin kannattaa hankkia P800. Tai paljon parjaamani 7650, joka sekin käyttömukavuudessa ja muotoilussa hakkaa 3650:n 10-0.

4. simeoni

Tykkäykset:
    0
    Ei oo mulla irronnu vaikka housun taskussa kulkeekin jatkuvasti.

Kyllä siihen tottuu. Kun näppäinten paikat iskostuu lihasmuistiin, niin varsinkin T9:llä on tekstareiden kirjoittaminen yhtä helppoa kuin millä tahansa muulla.

Ei kai kukaan nyt mitään divx-tasoa tuolta odotakaan?

Ennen kauppoihin tuloa epäiltiin, että tuo on liian iso möykky. Nyt se on sitten liian pieni. Haloo?

Ei oo mulla jumiutunut, vaikka olen sitä rääkännyt välillä äärirajoille asti.

Kullekin tarpeensa mukaan. Jos joku ei halua kamerapuhelinta, niin en minäkään suosittele 7650/3650:n ostamista, mutta jos vertaa 3650:aa 7650:aan niin onhan siinä uusien ominaisuuksien lisäksi mutu-arviolta muutamia kymmeniä, ellei jopa satoja 7650:n bugeja korjattu.

Jos muotoilu on tärkeämpi kuin ominaisuudet, niin osta joku fashion-kategorian puhelin. Ai niin, sullahan oli isot kädet -- älä ostakaan ;)

5. Dumari

Dumari

Tykkäykset:
    4
    Bugeja :O
    Niistä kymmenistä tai jopa sadoista niin, listaa nyt vaikka muutamia.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0

No mulla on kommu ja 7650 ollut käytössä koko ajan,olkoon vaikka se isokätisyys syynä noihin malleihin;) ,mutta mutta !Mulle tuo 3650 oli tosi suuri pettymys.Odotin ihan liikaa ja huomasin sen olevan tasoa 3310 kameroiden kera.En todellakaan odottanut videokameran olevan mainitsemaasi divx tasoa,mutta olipa niin epäselvä,että ihan turhan panttina,tahi koristeena koko toiminto.Älä nyt poika vääristele mielikuvaasi puhelimen koosta.Ison miehen kädessä tuntui kevyeltä lelulta,EI PIENELTÄ KOOLTAAN OLEVALTA LELULTA.Niin varmaan johtuu ehkä siitäkin se takakannen irtoaminen taskussa,kun mulla saattaa olla vasemmassa puntissa enemmän lihaa tuottamaan kyseistä ongelmaa,että tökkii kannen salpaa siten,että takakansi irtoilee:)No leikki leikkinä,mutta takakansi on erittäin ohut ja sellaista kunnon jämäkkää kiinnitystä kaipailen,ettei se olisi sellainen kevyt heiluva ja lonksuva paska.

Niin kullekkin tarpeensa mukaan.7650 ei anna lelumaisia fiiliksiä,kun 3650 antaa.Oli muotoilu sitten mieleen,tai ei.Mulle näin kävi ikävä kyllä.Mielenkiinnolla jään seuraamaan,että miten jengi tuohon t9:iin tottuu,kun kirjaimet ympyrän muodossa.Mä puhun kahden päivän kokemuksella kirjoittamisen vitut***sta kyseisellä kamppeella,mutta jos olisin pitänyt pidempään,niin kai se sinne lihasmuistiin olisi mennyt.Arvosana 6+ puhelimelle

7. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Liian isolla möykyllä ( eli koolla) ei mielestäni tarkoiteta painoa..... ?
    Voihan se tiiliskivikin olla kevyt vaikka olisikin tajuttoman suuri..

8. N.F.E.

Tykkäykset:
    0
    Onko muovisempi kuin esim.3310?
    Ja tuohan on vain positiivista että se tuntuu kevyeltä:)

9. tuikka24

Tykkäykset:
    0
    Hyvä vain.
    Hinta laskee...:)

10. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Eipä tuo 3650 tosiaan minussakaan herättänyt minkäänlaisia omistamishaluja, kun sitä testailin. Onhan sitä tietysti kiva kavereille esitellä, mutta ei kuitenkaan olisi minun valinta. Itsekin kiinnitin huomiota takakanteen. Ensin kokeilemani yksilön takakantta ei meinannut saada millään irti, ja sitten se ei enää pysynyt kunnolla paikallaan. Muutenkin kone tuntui erittäin heppoiselta ja muoviselta.. Myöskään näppäimistöstä en pitänyt sen tuntuman ja näppäinsijoittelun takia.

11. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    voi kiesus miten on osattu möhliä, ei voi muuta sanoa. en ostaisi.

12. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kiitos teidän kokemusten, taidankin pysyä varsin tyytyväisenä 7650'n käyttäjänä! ;D

13. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mä puolestani aion vaihtaa 7210:ppini (johon olen ollut tyytyväinen) 3650:llaan vaikka en ole koskaan luonnossa edes kyseistä puhelinta nähnyt

14. kerosiini

Tykkäykset:
    0
    Laitetaanpa tähän väliin ihan huvin vuoksi:
    Kumman ostaisit mieluummin, 3510i vai 3650?
    Eihän nuita voi kuitenkaan suoraan vertailla..

15. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    3650, on muuten hyvä puhelin!

16. PowerPlay

Tykkäykset:
    0

kuten myös minä.....3650 taitaakin olla varsinainen lelu...

17. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mä olen aivan täysin erimieltä
    yhellä kaverilla on 7650 ja nyt kun mulla on 3650 niin en kyllä mistään hinnasta sitä kaverin puhelinta ottais

18. sm

Tykkäykset:
    0
    LOL! :D

Missähän ne yhtäläisyydet 3310:n kanssa on?
    Jos kuoret unohdetaan, kyseessä on tosiaan "piristetty" 7650.

19. Devilution

Tykkäykset:
    0
    Pikaisen testin perusteella minäkin antaisin isot miinukset lähinnä heppoisesta, lelumaisesta olemuksesta. Lisäksi näppäintuntuma ei ollut kovin hyvä.
    Näyttö ja käyttis sen sijaan oli ihan ok ja muuten tuote on kiinnostava ja voisin jopa harkita ellei olisi niin isokokoinen. Mutta pirun varovainen ton kanssa saa varmaan olla. Tuntu jotenkin niin hauraalta laittelta.

20. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei tallaisessa vastauksessa ole mitaan jarkea. Vailla mitaan kritiikkia koitetaan kumota jokainen kohta erikseen. Saahan ja pitaakin olla asioista erimielta, mutta taydellinen "sokeus" vie uskottavuutta.

Pahoittelen pitkaa lainausta.

Jaa tämä viestiketju