1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Syy miksi T720 sammahtelee kesken kaiken

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja malagant, 23/1/03.

1. malagant

Tykkäykset:
    0
    Niin, ajattelin tehdä nyt uuden topicin aiheesta. Keksin tuossa äsken syyn siihen, että miksi Motorola T720 sammuu ja käynnistyy uudestaan aina välillä. Näin se tekee ainakin silloin jos läpän laittaa kiinni liian nopeasti. Ilmeisesti tärähdys vaikuttaa tähän asiaan niin, että puhelin buuttaa itsensä. Mielestäni tätä ei todellakaan saisi tapahtua ja takuukorjaukseen tuokin lähtee tuosta ajan mittaan. Koittakaapas kaikki T720 puhelimen omistajat läpsäyttää läppä kiinni ehkä hieman epätavallista nopeammin ja seuratkaa mitä tapahtuu. Kommenttia tänne sitten. Mielipiteitä siitä, että onko tuo ilmiselvä vika ja korjaako Motorola sen takuuseen.

2. heino79

Tykkäykset:
    0
    mulla se kyllä buuttaa ihan itestää mm wappia selatessa..

p.s kantti ei kestä läpän kovaa läpsäytystä ;)

3. Filvas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 4
    Kerran on kaatunu, en muista missä mutta ei se wapia selatessa käyny. Eikä mitään vaikutusta vaikka läpän avaisi ja sulkisikin nopeesti... Sitähän voi testata ihan läimäyttämättäkin nostamalla kantta vain hieman ja sitten laskemalla heti perään. (Se pieni nappi nousee ylös ja sulkiessa laskee, siinä menu näppäimen ja oikean soft keyn keskeltä ylöspäin)

4. jayjay

Tykkäykset:
    0
    Juu, ei se minullakaan kaatuile. Mutta prkle, miksi päivämääräkin pitää muuttaa herätyskellossa, jos meinaa muuttaa kellonajan? Enhän minä herää joka aamu samaan aikaan ja jos haluaa muuttaa herätyksen kellonajan, niin se valittaa että herätyksen pitää olla tulevaisuudessa, jos ei samalla muuta päivämäärää. Eihän mikään herätyskello toimi niin!!

-J

5. malagant

Tykkäykset:
    0
    Ei sitä noin voi testata, koska luulen, että vika ilmenee vain silloin kun läppä tärähtää tai jotain.

6. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Kokeilin tuota sun teoriaa...ei pidä paikkaansaAnnoin läpälle "kyytiä", mutta en saanut sammumaan!Eipä ole kylläkään kertaakaan sammunut itsestään tuo luuri!Eikä ole wappi käytössä kaatuillut.Ainoa mainitsemisen arvoinen juttu, mikä on tullut vastaan on se, että soittoääni on jäänyt soimaan pari kertaa, kun on selannut soittoääniä!!
    Epäilen pientä kontakti häiriötä.....pelkkä oma arvaus!
    Kyllä se takuuseen menee.

Vähän ohi aiheen, mutta onko joku kuullut, että tähän voisi "nauhoittaa" omia soittoääniä???Isohai (ei tosiaan kannata uskoa kaikkea, mitä tuo lehti kirjoittaa!!!) lehti väitti tälläista ja oon lukenut jostain muualtakin, että näin olisi!!!

7. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Ei minullakaan ole luuri tiltannut kertaakaan. Eikä tilttaile vaikka läpän paukauttais kuinka lujaa kiinni. Alussa minulla oli tuota soittoäänibugia aika paljon, mutta nyt sitä ei ole enään tullut pariin kuukauteen. Nyt minulla on vain ilmennyt sellainen bugi että luuri hälyttelee muistutuksista ihan väärään aikaan. Niin kuin tänään luuri rupesi kesken koulutunnin hälyttämään sellaista hälytystä, minkä oli ollut eilen illalla.. Mutta eipä tuostakaan pahemmin haittaa ole kun puhelin kuitenkin muistaa aina myös oikeaan aikaan hälyttää.

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla on pari kertaa. Ekalla kerralla mä ihmettelin että mitä piippiä hajosko tää? Onkos teillä muuten herätyskello oikkuillut?

Jaa tämä viestiketju