1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SyncStation DSC-500 LataavaData-kaapeli C55:lle

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja juhog, 28/11/02.

1. juhog

Tykkäykset:
    0
    Kattelin tuossa tuota C55 mukana tullutta Siemensin lisävaruste esittelylehtistä, ja silmään sattui tuo SyncStation. Sehän on C55 RS-datakaapeli + puhelinständi + y-haaroitin, jolla saadaan C55:n verkko/autolaturi kiinni yhtäaikaa datakaapelin kanssa. Tuo on kyllä ehdottomasti saatava, kun tulee markkinoille. Kun ei viitsisi kahden tunnin välein katkaista GPRS-yhteyttä ja ladata puhelinta... Mutta milloin tuo odotettavissa Suomen markkinoille?

Tuoteselostus: SyncStation DSC-500

2. juhog

Tykkäykset:
    0
    Siis ei kenelläkään ole tietoa?

3. tenttu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Oneplus One + LG G Watch R
    Itse olen kysellyt useilta puhelinmyyjiltä samaa ja ovat sanoneet että joulukuun aikana, ehkä viikon kuluessa. Odotellessa laitoin tänään piuhat laturin ja datakaapelin väliin että voi olla netissä yhtä kyytiä =)

4. juhog

Tykkäykset:
    0
    Ehkö jo viikon kuluessa :) Nyt rupes himottamaan :p Pitäisköhän käydä jo kyselemässä paikallisessa liikkeessä.... Eivät kuitenkaan muuten sitä sinne myyntiin ota, jos en käy kysäisemässä. Paljonko oli hinta arvio?

5. tenttu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Oneplus One + LG G Watch R
    Hintaa en ole vielä kuullut ja sain sellaisen kuvan etteivät vielä kauppiaatkaan tiedä =(

6. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Suositushinta on 45 euroa ja julkaistu jo 1.10.02. Saatavuustietoja minulla ei ole.

Jaa tämä viestiketju