1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SX1 ja päivitys ongelma.

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Jeppe !, 27/5/04.

1. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    Terve.
    Minulla on ongelma. Omistan SX1 puhelimen ja minulla on siinä versio 06. Haluaisin päivittää puhelimeen version 10. Olen asentanut PCsuiten koneelle ja PCsuite tunnistaa puhelimen ja tieto siirtyy suunta ja toiseen. Minulla on Win XP käyttöjärjestelmä ja käytän puhelimen ja tietokoneen yhdistämiseen datakaapelia.
    Eli siis, itse päivitykseen, kävin netistä tämän SX1 päivityksen 10, latasin sen koneelle. Aukasin päivityksen ja luin ohjeet, eli käynistin puhelimeni joystickia pohjassa painaen ja puhelin siis käynnisty ns. " päivitystilassa" . ok, tähän asti kaikki hyvin.
    Sitten laitoin USB liittimen puhelimeen kiinni ( toinen pää siis oli kiinni tietokoneessa ) kunnes windows ilmoitti että uusi usb laite kytketty, koitin asentaa laitteen (puhelimen) kunnes windows ilmoitti että tarvittavia ajureita ei löydy. No painoin silti päivitysohjelmasta "etsi puhelin" painiketta, päivitysohjelma ilmoitti : puhelinta ei löydetty ! 9

Mitä teen ? Auttakaa parhaanne mukaan, kiitos. Olisi todella mukava jos saisin tämän päivitysjutun nyt toimimaan.
    Kiitos.

Ps: Olen kyllä jo kysyny asiaa SX1 käyttökokemukset ketjussa, mutta luulen että vastaus löytyy paremmin tekemällä uusi topic.

2. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
  3. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    niin ja siis haulla löysin jotain tietoa, mutta niistä ei pahemmin apua ollu .

4. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    eli siis siitä päivitys paketista löytyy ne tarvittavat ajurit, jotka tarvitset päivitystä varten.

5. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    sain toimimaan, kiitos sinulle. huh, olin kyllä lukenu tuon ohjeen minkä sanoit, mutta nyt luin sen ajatuksella ja huolella ... jess ! Kiitos todella paljon.

Jaa tämä viestiketju