1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Switchpro käyttöohje !!

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja oldfart, 8/10/10.

1. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Moi ! Voisko joku ystävällisesti kertoa selkokielellä miten saan SwitchProlla katkaistua ettei puhelin omia aikojaan lataile dataa/roiku netissä ym.ym.

Kiitos jo etukäteen.

2. ceoran

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 4
    Työpöydällä paina sormea pohjassa näytöllä ja valitse Pienoisohjelmat -> SwitchPro Widget ja valitse widgettiin ainakin Data connection, jolla voit pistää päälle ja pois päältä datayhteyden.

3. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Kun teen näin niin mulla tulee vaihtoehdoiksi SwitchPro (size1) (size2) jne 4 asti joten mikähän se on näistä !! Tsori ett joudun kyselee mut mä oon tämmönen Tahvo ett ei oo oikein hallussa nää jutut

4. DjABu

DjABu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    33
    Puhelinmalli:
    iFhoun sex, without plus.
    Ota se 4. Ei sillä nyt niin suurta merkitystä ole,mutta itse pidän tuota.

Kun olet valinnut sen 4:n. Niin sitten joudut asetuksiin.

Asetuksista minulla on valittuna.
    1. Wi-Fi
    2. Bluetooth
    3. GPS
    4. Akun tila
    5. Datayhteys.
    6. Lentokonetila.

Valitset samat tai sitten itsellesi tärkeältä tuntuvat valinnat.

5. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Joo onx noi asetukset semmosii ett ei puhelin ittestään mee nettiin/lataile mitää ylimääräistä dataa ja mites toi 2G/3G oisko syytä valita . Mul on tässä firman kortti ja ei viitti turhaan aiheuttaa herroille ylimäärästä sydämmentykytystä karmeella puhelin laskulla

6. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Lisätään viellä eli mä valitsin nyt
    1 Data connection
    2 Bluetooth
    3 GPS
    4 Auto-sync
    5 3G-2G
    6 Wi-Fi
    7 Airplane mode
    8 Battery indicator

Eli vissiin näillä ns. suojauksilla ei tyy ylimääräsii sydämmentykytyksiä kellekkään ???

7. ptjuhis

Tykkäykset:
    0
    Voi olla niinkin, että se firman liittymä sisältää dataa jotain määrää / kk tai sitten on "rajoittamaton", joten et pääse aiheuttamaan kellekään mitään tykytystä - siirtyy dataa sitten paljon tai vähän.

8. ceoran

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 4
    Pidät vaan ton Data connectionin pois päältä. Itsellä se on vihreä jos se on päällä ja harmaa kun pois päältä ja tällöin puhelimessa ei ylhäällä lue myös mitään 3G/H-symbolia.

9. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tosi paljon kaikille auttajille tämmösen vanhan pierun on vähän hankala hiffata näitä asioita mut nyt mä osaan ja ymmärsin ton homman. Viellä semmonen kysymys ett jos mä haluun käydä netissä niin minkä mä ns. vapautan näistä ett netti toimii

10. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3137
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Sen 3G merkin.

11. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Joo tänään selvis ett mulla on 25mt dataa siirrettäväksi kk:ssa joten kait sillä jonkunverran voi netissä käydä .. vai??
    Sit semmonen kysymys mistä mä nään puhelimesta minkäverran on dataa siirtynyt ja saako toi 3G-2G olla päällä vaikka aina kun pidän ton data connectionin päällä ? Kiitos ja anteeksi maalaisuuteni !!!

Jaa tämä viestiketju