1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suse + gprs internet

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Jupex, 21/7/04.

1. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Itsellä on liittymänä DNA yritys GPRS

Pitäis nettiin päästä. Koneena IBM thinkpad 600. Käyttöjärjestelmänä suse 9.1 professional.

Puhelimena N-gage. Joku siinä BT hässäkässä laski alleen koska jumiutui initializing modem kohtaan. Löysi siis puhelimen, paritteli. Siirsi jopa tiedostoja puhelimesta koneelle. Mutta jumahti kun koitin muodostaa nettiyhteyden. En siis osaa, koska olen käsi. RTFM auttoi tuohon initializing modem kohtaan saakka. Voisko joku kertoo saako ton ylipäänsä skulaamaan.

tässä ohjeet joilla kokeilin: http://web.inter.nl.net/users/hanscees/bluezhowto.html

Toinen vaihtoehto olis Samsung SGH-C100 senkautta vois irdalla mennä. onko tämä helpompi vaihtoehto kuin bt?

2. TUbbU

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N5X
    Itse olen ainakin käyttänyt Siemens ME45, linux + IrDA yhdistelmää ohjelmalla, jonka nimi on GPRS Easy Connect. Kannattaa kokeilla! Erittäin helppokäyttöinen.

3. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Samsungin puhelinta ei tastattu, ja DNA:lle ei asetuksia. Eli tuskin kannattaa ees ladata.

4. TUbbU

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N5X
    Itse käytin sitä kyllä nimenomaan DNA:lla sillon, kun sitä nettikäyttöä ei oltu vielä rajoitettu mitenkään. Tuon luurin toimimiseen en osaa sanoa mitään.

5. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    hmm... joulu tulee ja maalle pitäis mennä. Torstaihin mennessä pitäs päästä Linux koneella nettiin GPRS:n kautta. Vaihtoehtoina seuraavaa:

N-gage + bt tai MPx200 + datanaru

Kummalla menis helpoiten, kun alla on Suse 9.2

Jaa tämä viestiketju