1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suosituksia?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Maraamu, 12/1/03.

1. Maraamu

Tykkäykset:
    0
    Puolitoista vuotta uskollisesti palvellut 3330 sanoi itsensä irti torstaina. Huolto kuulemma maksaisi jotain 100€:n verran, mutta ajattelin hankkia uuden puhelimen.

Mikäs näistä nokialaisista olisi suositeltava vaihtoehto? Kaupoissa kun kyselee niin kovasti tuppaavat tuota 3510:aa, mutta jotenkin se vaikuttaa liian lelulta.

Mielessäni on käynyt (tuon 3510:n lisäksi) 8310 ja 6510, mutta onko ne kovinkin bugisia?

Ajattelin täältä kysellä jos vaikka saisi puolueettoman ja rehellisen mielipiteen :)

2. Filvas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 4
    Ite tuossa vaiheessa päätin ostaa Motorola T720, (340€) ja tyytyväinen olen ollut. Löyty värinäyttö, java, GPRS, poly saundit ja pienempi koko ja keveämpi. Ja ofkoors, läppä on aina hyvä. En ymmärrä kuinka ennen tulin toimeen ilman sitä. :)

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    6510 on hyvä. Mulla ei bugeja ja mielestäni yksi Nokian kautta-aikojen parhaimpia puhelimia ja myös tyylikäs.

Miten olisi 3510i? Eli värinäytöllinen versio..

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    3510 on ihan hyvä puhelin, onhan siinä hyvin paljon ominaisuuksia hintaan nähden. Isolta lelulta se minunkin mielestä tuntuu, muta kun on hyviä ominaisuuksia ja edullinen hinta, niin miksipäs ei? Kannattaa myös ehdottomasti harkita 3510i -mallia, jossa siis värinäyttö ja on kuitenkin edullisempi kuin esim. 6510. 8310 ja 6510:n välillä ei ole oikein kummosempia eroja, paitsi että jälkimmäisessä on tarkempi näyttö ja langaton lompakko sekä hinta on matalempi. Itse pidän myös 6510:n desingista enemmän kuin 8310:n. Noista neljästä valintani olisi ehkä 3510i, vaikka se onkin iso halko, mutta siinä on kyllä rahalle hyvin vastinetta. 6510 hakkaa kyllä desingillaan ja varmalla toiminnalla nuo muut. Loppupeleissä melko hankala sanoa minkä ottaisin...

E: Ainiin, T720 unohtui kokonaan, katsele myös sitä.

5. Maraamu

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mä sitten ennemmin ihan tavallisen 3510:n otan kun 100€ kalliimman i-mallin... Ei se värinäyttö niin arvokas juttu kumminkaan mulle ole ;)

6510 tosiaan näyttää tyylikkäämmältä kuin 8310. Molemmissa houkuttelee vähäsen tuo FM-radio. Niin ja GPRS. 8310:ssa on vielä se kiva bonusominaisuus, että tekstarille saa oman äänen. Tietääkseni sitä ei 6510:ssa ole...

6. Sami

Tykkäykset:
    1
    On siinä.

7. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    3510 on hyvä ja luotettava peruspuhelin, joka toimii. Ja siinä on HYVÄ akku (vertaa 33x0). 6510 on taas mielestäni yksi Nokian onnistuneimmista malleista, joka on ulkonäöltään hieno ja se toimii. Siinä on myös tarvittavat ominaisuudet.

Mutta jos halvalla haluat päästä, ota 3510 tai jos haluat värinäytöllisen, niin 3510i, muutoin 6510.

8. Maraamu

Tykkäykset:
    0
    Tuon 6510:n kannalle oon kallistumassa, mutta ärsyttää, kun siihen ei sitten kuulu sitä HF:tä... Laskeskelin, että jos Puhelinkioskista ostais niin halvemmaks tulis 8310 kumminkin... Tosin eroa vaan 5€

Mahtaisikohan noista kännykkäliikkeistä saada puhelimenoston yhteydessä HF:n halvemmalla tai jopa kaupan päälle :p

9. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Voi saada ja varsinkin jos liittymän ottaisi, niin antaisivat kaupan päälle, mutta yleensä niissä liikkeissä nuo puhelimet maksavat hieman enemmän kun nettikaupoissa.

10. Maraamu

Tykkäykset:
    0
    Noniin!

Tuossa vieressä on nyt tuo 6510. Tänään kävin ostamassa. 310€ ja hinta sisältää tuon nokian 2 kuulokkeisen handsfreen.
    Mutta enpä muistanut myyjältä kysyä, eikä käyttöohjeetkaan (ainakaan pikavilaisulla) kertoneet kuinka kauan tuota pitäisi ladata ennen käyttöönottoa. Tietääkö joku? ;)

11. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Re: Noniin!

Laita yöksi lataukseen. Täällä on monta aihetta, jossa tota on pohdittu :)

12. Maraamu

Tykkäykset:
    0
    Joo, kiitos.
    Oon tosi laiska selailemaan noita vanhoja, anteeksi :p

13. Maraamu

Tykkäykset:
    0
    vielä yksi asia :eek:

En viitsi vaivata uudella topicilla jotenka...

En tiedä onko mun silmissä vikaa vai luulenko vaan, mutta ihan kuin tuo näytön oikea alakulma ois vähän tummempi kun tuo muu näyttö. vikako?

14. vp

Tykkäykset:
    0
    Mikä siinä 3310 puhelimessa on sit vikana? Mitäs sille teit/aiot tehdä?

15. Maraamu

Tykkäykset:
    0
    Kuulemma jokin sähkövika tai jotain... Enpä tiedä mitä sille teen

16. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Myisitkö sen minulle (siis rikkinäisen).Pistä YV jos kiinnostaa

17. vp

Tykkäykset:
    0
    paljonko olet vailla siitä?

18. Maraamu

Tykkäykset:
    0
    jaa-a. tiedä sitten mitä tommosesta vois saada..

19. eeaiel

Tykkäykset:
    0

jos haluat nokian puhelimen mikä toimii etkä tarvitse mitään mms juttuja niin valintasi on ehdottomasti 6310i ja toimii muuten vrmasti

Jaa tämä viestiketju