1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suosituksia Samsung ~150€

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja ilez, 16/4/05.

1. ilez

Tykkäykset:
    0
    Olisi tarkoitus vaihtaa nykyinen puhelin johonkin yksinkertaiseen ja paremmin toimimaan Samsungiin. Kameraa ei tarvitse, mutta isompi kuin 130x130 näyttö ja muistia enemmän kuin 1mt. Käyttis pitäisi toimiva ja nopea, ei ole kokemusta yhdestäkään samsungin puhelimesta eli jos joku osaisi antaa ehdotuksia tohon 150€ tienoille sijoittuvista puhelimista. Plussat ja miinukset, sekä jotain linkkejä arvosteluihin olisi positiivista.
    EDIT: Samsung SGH-X460 hopea vaikuttaisi ihan hyvältä, onko vastaavia?
    EDIT2: Pystyykö samsungin puhelimien softan ulkoasua muokata mitenkään? Esim. jotain ohjelmia koneelle.

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    oma valintani ois x480, mutta suurimmalleosalle muille tuntuu olevan tärkeää tuo ulkonäyttö jota itse en x450:ssä kertaakaan kaivannut niin siksi sinulle suosittelen juuri tuota x460:Stä

ei ole kyseisestä puhelimesta kokemuksia mutta en usko että kauheasti x450:stä eroa niin plussaa on:
    soittoäänet
    näyttö
    koko
    paino
    ulkonäkö
    helppo käyttöisyys

miinusta monelle on (joihin ite oon tottunu):
    -soittoääniin ei varsinaisesti saa värinää..saa ensin värinän+sit soittoäänen, mutta esim buumista tilatuissa soittoäänissä on värinä sisäänrakennettuna, ja saat ne myös itse koneella siihen lisättyä. eli se siitä miinuksesta.
    -monet valitelleet akun kestoa että on huonompi kuin muilla, oman kokemuksen mukaan se ei kestä yhtään vähempää tai enempää kuin muilla merkeillä.
    -näyttö ei ole hyvä päivänvalossa, tosin eipä se juuri muillakaan ole

kaiken kaikkiaan uskoisin että on selvästi enemmän plussaa kuin miinusta ja etenkin tuohon hintaansa lähden yllättävän laadukas puhelin, tietysti jos ei ennen samsungia ole ollut niin on hiukan erilaisia juttuja jotkut kuin toisilla merkeillä mutta niihin tottuu

3. ilez

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Luin joskus jostain Samsungin artikkelista, että puhelimissa olisi joku antiheijastava näyttö tjsp, mutta taisi sitten olla vain jossain hikusamsungissa. Käyn nyt sitten joku päivä liikkeissä kokeilemassa noita. Vielä tosta softan ulkoasun muokkaamisesta, mahdollista?

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    niinhän niis pitäis olla mut mulle ei oo vielä tullu ainuttakaan muuta näyttöä kuin 9300 commarin sisänäyttö jolla näkee auringonvalossa jotain, onhan noi sampankin näytöt esim päivänvalossa luettavia mutta suorassa auringon valossa ei

Jaa tämä viestiketju